Iți plac jocurile?

Am văzut pe mai multe bloguri posturi în care se vorbește despre jocuri.La Razna am văzut un post care avea titlul Ești gamer.Dacă tot venii vorba de jocuri,vreau să vă întreb dacă vă place să jucați jocuri,ce gen preferați,cât timp îți petreci jucându-te,etc.Eu sincer mă joc Modern Warfare 2 în rețea alături de mai mulți prieteni.Iată planșele:




      • Derail-o planșă pe zăpadă,indicat e să joci cu sniperul







      • Estate-asta este o planșă pe care o urăsc,deoarece toți stau la pândă în afurisita aia de casă









      • Afghan-O planșă în deșert,preferabil este să joci cu sniperul.






      • Favela-După cum vedeți în imagine este o planșă cu multe case,preferabil este să joci cu arme mici gen: UMP45 sau P90



      • Highrise-Îmi place foarte mult această planșă,este preferata mea,aici sincer când începi și știi să tragi cu sniperul omori vreo 3-4.





      • Invasion-nu prea îmi place această planșă,la fel ca  și pe Estate,foarte mulți stau la pândă.





      •  Karachi-imi place,nu am ce să spun despre ea.







      •  Quarry-planșa asta îmi dă de multe ori bătăi de cap,foarte mulți stau pe pietrele acelea la pândă.






      •  Rundown-sincer nu îmi place această planșă







      • Rust-planșa asta este mică și bună.Rupi tot pe ea dacă știi să joci.Mai există și oameni care folosesc tuburile în exces.





      •  Scrapyard-planșă frumoasă,rupi cam tot pe ea.








      •  Skydrow-îmi place foarte mult această planșă.






      •  Sub Base-nu știu ce să zic de această planșă,câteodată imi place,câteodată nu.






      •  Terminal-câteodată există așa ziși noobi care stau ascunși prin avion.






      •  Underpass-urăsc această planșă mai mult decât le urăsc pe toate.Plouă și fulgeră pe acolo,te trezești cu 100 în fața ta din iarba aia.





      •  E bine că nu e rău.Aici joci cu sniperul.









      Cam aceasta a fost prezentarea mea despre jocul meu preferat.O să fac un post și cu armele folosite de mine.
      Share:

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu