Când ești politicos,ești luat de prost

Când ești politicos,ești prost,s-au ceva de genul.Să vă povestesc.Astăzi veneam de la iubita noastă școală,iar pe drum a început să picure.Cu gândul să fug să mă adăpostesc undeva,m-am adăpostit într-o stație de tramvai.Până aici nimic neobișnuit nu? După ce am așteptat tramvaiul 26 de minute,deoarece așa e în România,m-am urcat în el.După ce urc,fac biletul și mă pun jos.La următoarea stație,urcă puhoiul de oameni,la care eu să fiu politicos,m-am ridicat și am lăsat o doamnă să se pună jos,deoarece era mai în vârstă.După ce se pune jos,mă roagă să îi fac abonamentul,după care începe să comenteze.Îmi reproșa mie locul unde am lăsat-o să se pună jos,nu era mulțumit cu el,deoarece era prea în spate.Mi-a făcut capul calendar.Nu aveam cum să înaintez așa că am rămas acolo și am acceptat injuriile.Vă jur că dacă nu erau oameni îi ziceam vreo 2.Păi cum să mai comentezi după ce te las să te pui jos,să nu stai în picioare,să nu cazi în cap dacă ală pune frâne.Mai are tupeul și să țipe pe mine.Auzi la ea,nu e bun locul:)).Trebuia să stea în picioare,poate locul acela era mai bun.Ce să-i faci,data viitoare nu mă mai ridic și pot să comenteze toți că mă doare-n bască.
Share:

3 comentarii: