De ce mi-am făcut blog?

Toți mă întreabă acest lucru,de ce mi-am făcut blog?.E bună întrebarea,dar chiar de ce?.Păi să vă povestesc cum au stat lucrurile încă de la început.
Totul a început acum aproximativ 3 ani,când într-o zi de 23 decembrie a venit la mine un prieten pe nume Daniel.El avea un blog,scria pe el și m-am gândit să îmi fac și eu unul.Zis și făcut,înainte de Crăciun scriam primul meu post,era ceva impresionant și nou pentru mine.De atunci am avut un singur blog și anume KRobby.com,iar acum am trecut pe acesta.Nu vreau să mă laud,dar acel blog era chiar citit,dar din cauza mea l-am pierdut,neplătind hostul și domeniul.Am strâns pe acest blog dar și pe celălalt în total 450 de posturi,pe acest blog acesta  este al 50-lea iar pe KRobby.com aveam 400 în cap.Blogul pentru mine este un hobby,ceva ce scriu din pasiune nicidecum pentru bani sau să mă dau șmecher.Scriu pe el lucruri care îmi trec prin minte mai bine zis de toate,deoarece este un blog personal,neavând o temă anume.În decursul a 3 ani,am fost înjurat,mi s-au dat reproșuri,m-au făcut în toate felurile,deoarece aveam blog și toți râdeau de mine.Acum râd eu de ei,deoarece uite scriu pe el,ajut multă lume cu un astfel de blog mizer pe care ei îl cred.Îmi place să ajut lumea,chiar dacă nu fizic,dar dacă este ceva de publicat mă bag și fac repede un post.Am ajutat și am să ajut în continuare.Să revenim la crearea blogului.După cum spuneam inițial am fost ajutat de Daniel,prin acest post vreau să-i mulțumesc,iar pe parcurs și în prezent sunt ajutat de Bruno(mersi Bruno).În final vreau să întreb lumea ce părere au despre acest blog?
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu