Fuck You România!



 Paraziții-Fuck You România!
Vreau sa dau bani falsi de pomana
Sa fac trafic legal cind stati geana
Vreau
Sa fac politica
Ma cheama datoria
Sloganul meu electoral e
“Fuck You Romania”
Din 10 vibratii 9 sint negative
Descarc pareri subiective cind n-am alternative
Nu sint o papusica mica pe baza de arc
Vreti sa faceti ceva pentru mine?
Faceti infarct!
Ironizez presedintia, satirizez politia
Constant incerc sa-mi depasesc conditia
Stresat financiar va ruinez armonia
Azi platforma in program devine “Fuck You Romania”
La parlament iei masa cu 60.000, portii duble
Aveti reduceri si cind mergeti la curve?
Vezi pe TV judecatori la curu gol dansind nasol
Fara control, dupa o supradoza de Prostamol
Mori in spital pe hol
Daca te accidenteaza serios un politist matol
Votati coruptia! Publicitatea decide!
Cine inca 4 ani de-acum ucide minti lucide
Ceri de la mine ce nu-mi poate da nimeni
Si stiu ca tre’ sa mentin dorinta de-a trai
Putem discuta elevat sau sa ne dam in cap
In cacat
Sa raminem corecti nu pare indicat.

In aceste vremuri tulburi ridic miinile-n cluburi
Si in colturi de blocuri
Unde-o ardem toti in focuri
Innebuneste primaria, politia, presedintia
Cind tot mai multi striga "Fuck You Romania!"
O s-o luam la muie in UE, repede
Deci cum sa ne pese de PSD?
Vad popi hoti beti morti
Nu pot sa se-abtina
Trag de buci pustoaice in timp ce se inchina
Privesc cu lupa cum imi
sare-n brate supa
Cind se-aud manele de la taranul de deasupra
N-am dat jos de pe steag stema
Sa fim condusi de minti luminate cu lanterna
Guvernu-a omis nepermis
ce-a promis din nou
Nici azi nu stie cit costa o cartela de metrou
Copii consumatori in scoli de corn plus lapte
In scurt timp egal seringi plus vene sparte
Statul frate, te rupe-n cur, te dezbraca
Ma doare-n pula atita timp cit pielea mea alba inca ma imbraca
Si toti se poarta de parca sint adormiti
Poftiti un scaun electric sa va odihniti
Share:

Un comentariu: