Așa renumitul futălău

În ziua de azi vezi tot felul de idioți.Eu tot nu înțeleg ceva,poate mă faci tu să înțeleg.Ai 20 și ceva  de ani și vrei fete de 16-17 cică să le iubești.Pff,mă faci prost?Ești acel renumit futălău,care după ce ai aceea fată te lupți cu ea,o violezi și dupaia îi spui lu măsa că a născut-o gravidă.Cică dorești iubire hă? Dacă vrei iubire te duci la una de vârsta ta,nu la fete de 16-17 ani,nu?Ai 30 de ani,dar vrei fete de 16 ani,cum vine asta?Pentru ce vrei să le ai?Să spele pe jos,să îți șteargă geamurile sau?Sincer de fraza asta m-am săturat: Dragă eu vreau să îți ofer iubire.Muhahaha,ce iubire mă!Iubire în pat da,dar nu sufletească.Oricum lumea e plină de proști.Există și așa renumitul ,,începător” care vrea și el o experiență sexuală la vârstă mică.Aici putem cuprinde băiețașii și fufele de 15-19 ani.Mai vezi și pe la știri,fată de 16 ani violată,păi da.Nu dau vina doar pe băieți,deoarece unele fete chiar vor asta.Se îmbraca cât mai sumar,pentru a atrage priviri.După aceea sunt violate și dau vine pe acel om.Dar nimeni nu se gândește cum a fost fata îmbrăcată,daca dorea?Poate fetei i-a plăcut,și doar se preface să nu o omoare familia.Oricum la ce să ne așteptăm în România?
Share:

2 comentarii:

  1. Hmmm....:-?.Te-as putea contrazice.Intr-adevar ai dreptate intr-o anumita privinta,insa pot sa-ti spun ca dupa parerea mea,cei mai "disperati","turbati" dupa sex sunt baietii care sunt la pubertate 15-20 de ani .Acestia sunt abia la inceput si vor sa experimenteze tot ce au vazut si pe unde au vazut :) ei nu se mai uita la sentimente atunci cand sunt cu o fata,o privesc ca pe o prada :"Trebuie sa fie a mea,sa fiu cu ea,uite ce buna e asta".Pe cand,cei trecuti de 20 de ani,care au trecut peste acele focuri gandesc altfel,vad pe acea fata 16-18 etc ca pe o fiinta ce trebuie sa o protejeze,sa aiba grija de ea,se comporta altfel,sa daruiasca si altceva si anume Iubire(nu toti,majoritatea :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ella Mary
    Frumos:).Ai dreptate;):>

    RăspundețiȘtergere