Bancurile Zilei 8

Vadim, Becali si Basesecu la o masa rotunda:
Vadim: pe mine ma trimis D-zeu sa fiu presendintele RO
Becali: Ba eu sunt trimisul Lui,
Basescu: Sunteti nebuni amandoi, nu v-am trimis pe niciunul.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Tariceanu pleaca intr-o dimineatza in vizita electorala in satul T.
Plimbandu-se cu primarul prin sat a observat cum toti taranii isi rodeau unghiile.
- Cam primitiva metoda asta de igiena, stamba el din nas
- Domnule prim-ministru, il corecta timid primarul, nu e vorba de igiena, asta e MASA LOR DE DIMINEAZTA!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bil Cinton, Gorbaciov si Ceausescu calatoreau cu avionul pe deasupra tarilor. Deodata Bil Clinton spune asta e tara mea ceilalti intreaba dupa ce o cunosti dupa blocurile mele inalte,vine si randul lui Gorbaciov asta e tara mea dupa ce o cunosti dupa fabricile mele,vine si randul lui Ceausescu asta e tara mea dupa ce o cunosti,dupa copii mei destepti.Atunci ceilalti doi spun hai sa aterizam sa vedem cat de destepti sunt.Aterizeaza si Gorbaciov se duce la un copil care se juca in nisip si il intreaba: I: Copile poti sa-mi iei sapca din cap fara sa te ridici? R:Dar tu poti sa ma pupi in cur fara sa te apleci 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Stiti de ce au parlamentarii asa salarii mari?
Pentru ca prostia se plateste.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Se face o echipa guvrnamentala mixta cu Japonia. Acestia se pare ca vor fi viitorii titulari: 1. Nimika Nuymoka 2. Yaspaga Shidute 3. Wreypostu Daybanu 4. Undeypliku Katesparg 5. Skimbaley Inparay 6. Winoakuma Kosuma 7. Furatzara Kutotu 8. Bagabany Labayatu 9. Totkumita Madeskurk 10. Nufurytu Furyo 11.Latrukata Wikushpaga 12. Yopapnumay Kiolanu
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gigi Becali se duce la pescuit. Coboara el din Maybach, scoate undita cu diamante si cu fir de matase si isi incearca norocul...Deodata prinde pestisorul de aur.. Pestisorul ii spune:Gigi Becali, eu sunt pestisorul de aur, ala cu trei dorinte, stii tu..la care Gigi Becali:Bine mai.. Hai zi ce vrei? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Irinel Columbeanu cu Monica inchiriaza o camera la ultimul etaj la Intercontinental .
Monica ia liftul iar Irinel fuge pe scari in sus.

A doua zi faza se repeta, Monica ia liftul, Irinel fuge pe scari.

In a treia zi cand apar iarasi cei doi, receptionerul intreaba:
-Irinel, scuza-ma ca te intreb, dar daca alergi pana sus pe scari, cand ajungi ti se mai scoala?
-De sculat nu mi se mai scoala dar scot o limba…
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mos Craciun vine la copiii din Somalia:
- De ce sunteti chiar asa de slabi, dragii Mosului?
- Pai daca nu mancam...
- Cine nu mananca, nu primeste cadouri!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Le vezi pe tipele alea care merg in fata?
- Da.
- Ei, afla ca cea din dreapta e nevasta-mea, iar cea din stanga-i amanta mea.
- Foarte tare! La mine-i invers!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intrebare: De ce atunci cand Monica Columbeanu se spala pe cap face ture in jurul dusului?
Raspuns:Pentru ca pe sampon scrie WASH AND GO!
Share:

Un comentariu: