4 iulie 2011

Sistemul Școlar

În zilele astea s-a vorbit numai de BAC.De minister,de politicieni,de toți proștii la un loc.Astăzi deschid TV-ul și văd ceva de genul: Daniel Funeriu vrea dreptate!What the Fuck?Ăla vrea dreptate?Are 2 mașini Jaguar,precis ceva case scumpe și terenuri.El vrea dreptate,dar el fură:)).De unde dracu poate să aibă 2 mașini scumpe din salariul său de măturător de stradă?El nu a furat nu?Haideți să nu mai vorbesc și eu de Gigi Mușschi și să trec la așa zisa analiză a sistemului școlar.
Sistemul Școlar:
E dus rău.Trebuie făcut ceva cât mai repede.Cu acest sistem putem devenii măturători de stradă sau gunoieri.Unii profesori sunt chiar de groază,vin predau și pleacă.Parcă sunt niște roboți.Fără explicație, fără nimic.De unde să știu eu dacă profesorul nu mă învață?Atunci de ce mai mergem la școală?Putem sta acasă și să învățăm de pe calculator nu?Practica s-a dus.Mai bine zis totul s-a dus.Prea multe ore,multe materii,mulți profesori proști,toate s-au acumulat.De ce în România se dau asemenea teste grele?Am auzit pe la știri(nu sunt sigur) dacă este adevărat,dar cică testele sunt mai grele decât în foarte multe țări din Europa.Asta e bună nu? Am mai auzit și de la vestitul nostru președinte Băse următoarea frază: Scoala scoate proști!.Avem ce să învățăm de la el nu?:)).Un bețivan care a terminat școala pe umerii părinților.Auzi la el,ne face proști.Mai bine s-ar uita la el.Ce vrei,trăim în România unde totul este posibil.



Reactions: