Puți du-te dracu

Sau deja ești acolo?Hmm!Hai să începem.În primul rând vreau să mă scuz în fața voastră,deoarece am lipsit câteva zile.Mii de scuze.Gata!Deci despre ce vreau să vorbesc.Dacă ai fost cu autobuzul sau tramvaiul,știi despre ce vorbesc,nu?Despre oamenii care au uitat că încă trăiesc.Put,Doamne!Acuma 2 zile am fost cu autobuzul,și vreau să vă spun că nu a fost deloc plăcut.Putoarea inhalată de la oamenii ăștia e mai dăunătoare decât cea inhalată de la fumul de țigari.Urci în autobuze,stai lângă unul dinăsta și sigur ajungi la spital sau la un colț de stradă și îți vomiți mațele.Cel mai mult îmi plac,ghiciți ce?Țiganii!!!Se dau peste jegul ală cu mult parfum:)).E cea mai tare combinație,dar totodată și dăunătoare.Dacă nu poți să plângi te invit să stai lângă unul dinăsta și o să vezi cum plângi.Îmi place lucrul următor: RATT-ul oferă la cumpărarea unui bilet un deodorant:)).Chiar că.Am luat un bilet și am primit un deodorant.De proastă calitate,desigur.Dai pe tine,îți pui tricoul,te trezești cu o pată albă,te întrebi de ce te-ai atins:)).Parcă e var dar na,gestul contează.Am văzut oameni care spuneau:Ooo,ce bine că mi l-ați dat ,deoarece îl dau soției.Păi normal,nu contează dacă tu puți nu?Îl dă cică soției:)).Dăi pe tine mai bine.Doamne ce imbecili.În fine o să revin și mâine cu un post.Să ne auzim cu bine:)
Share:

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit pe blog >:D<

    Doamne...Eu în ultima vreme evit să merg cu autobuzu' sau trambaiu', măcar acum, cât e vară. X_X E foarte naşpa să te aşezi lângă unu care pute. De fiecare dată când mă "trezesc" lângă câte un d-ăsta, mă întreb" frate, el nu se simte?????!!!!" X_X

    RăspundețiȘtergere