Spune pe față

Am un chef teribil să scriu posturi.După ce am absentat atât,m-am săturat,așa că am luat laptop-ul și dăi bice.Despre ce este vorba în acest post.Păi probabil,ai întâlnit și tu persoane care nu îți spun cuvintele sau propozițiile pe față.Aici nu mă refer numai la cuvintele ,,Te Iubesc!”sau ceva de genul.Mă refer și la alte cuvinte care trebuie spuse pe față.Chiar dacă nu este frumos uneori,dar credeți-mă chiar trebuie.De exemplu mulți mint în legătură cu unele chestii.Dacă fata este urâtă,ei spun cu reținere:„Ești frumoasă”,dar defapt ei mint,numai să se simtă fata aia bine.De ce?Dacă ea îți spune că ești urât,așa din inimă,ce îi spui: Aaa,stai că eu am mințit în legătură cu tine,defapt ești urâtă.Deci iese ceva bun din toată chestia asta,gândiți-vă.De ce nu puteți să spuneți măcar odată ceea ce simțiți cu adevărat,venit așa din inimă.Trebuie să ocoliți,prin fel și fel de cuvinte false.Recunosc,mai fac și eu chestii de genul,dar credeți-mă am mai mult de pierdut decât de câștigat.De acum încolo o să încerc să spun numai adevărul,să vedem ce iese.Chiar dacă multora nu o să le placă,dar mă doare fix undeva,eu spun adevărul.Chiar vreau să văd ce iese.
Share:

6 comentarii:

  1. Ok. atunci spune-mi ce crezi despre mine, gândeşte-te că-s un cobai :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Annitu
    Pai,hmm sa vedem,scrii fain pe blog,cand scrii,blogul e misto,rad de fiecare data cand intru pe el,subiecte interesante,multi vizitatori,si lista poate continua:)

    RăspundețiȘtergere
  3. dak nu iti place o fata nu ii zici in fata ca esti urata pt ca asta e nesimtire grosolana ii zici ca nu iti place de ea sau nu o gasesti atragatoare si dak ea iti zice tie ca esti urat atunci o injuri de toti sfintii si mortii pan se satura :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am uitat sa specific is gantu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. lasa spatiu dupa semnele de punctuatie, robby
    & cat despre faza cu spusul lucrurilor pe fata, tu cam ai facut intotdeauna asta (cel putin cu mine)si...
    uite partea buna a lucrurilor, dupa doi ani, nu te mai urasc asa de tare xD
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ioana
    Ce semne de punctuatie.Asta e o prostie nu las nici un spatiu:)).Da si faza cu adevarul e adevarata:)

    RăspundețiȘtergere