Avem vreun viitor ? (part 1)

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" - Aceasta este fraza cu care deschid aceasta postare.

"Romania..o tara foarte frumoasa..dar..pacat ca este locuita." spunea o vorba care in timp s-a dovedit a fi extrem de adevarata.
Intrebarea sta in felul urmator: "Avem vreun viitor ?" Eu nu stiu ce sa zic. Foarte putin probabil. Politicieni corupti, oameni tristi, oameni care se sinucid zilnic, adica, intr-un singur cuvant: dezastru. O gramada de probleme sunt in Romania, iar eu o sa prezint cateva dintre ele:

1. Siguranta - In tarisoara noastra, nicaieri nu poti spune ca esti in siguranta, dar absolut niciunde. Problema cu tiganii care se iau de tine din orice motiv (unde esti Antonescule ?!)

2. Sistemul - Sistemul este de cacat, scuzati-mi expresia, dar chiar asa este. Sistemul sanitar care e absolut execrabil, mergi la spital cu o boala si iesi cu 2. O gramada de doctori au plecat in strainatate (bravo lor!). Sistemul invatamantului, care pe langa ca este cel mai greu din Europa, este si foarte tampit. Ganditi-va bine la literatura romaneasca care este in manuale... Despre ce este vorba ? Va zic eu, despre doi tarani prosti care se omoara intre ei..in stilu asta sunt ferm convins ca Stirile de la ora 5 nu vor duce niciodata lipsa de subiecte. Si inca ceva, oameni cu studii superioare (facultate, master etc), care au stat 20 de ani cu curu in banca, nu isi gasesc loc de munca. Eu de exemplu vreau sa ma fac jurnalist, dar tare ma indoiesc ca o sa reusesc in tara asta...

To be continued..

Share:

2 comentarii:

  1. Ai dreptate. Acelasi vis il aveam si eu cu jurnalismul, dar asta e o profesie si da, zic PROFESIE nu paparazzi ,care trebuie profesata departe, foarte departe de aici.

    RăspundețiȘtergere