Bitză-N-aș fi vrut să plec


Spunea ca vrea sa se desparta de mine
Si sa imi spuna in fine,
Ca lucrurile numai merg asa de bine
Mai ales ca prin turnee sunt multe tentatii
Ca sunt prea mult plecat si ca ea nu vrea complicatii
A si uitat, cum ne gasisem prin multime
Si nu stia, momentele alea sunt putine
Nu poa` sa fie totul din matase si satin
De`asta tot ce`i frumos dureaza al dracu de putin
Ma rog sa zicem ca as putea sa inteleg
Dar n`as putea sa ma intorc daca n`am loc sa plec
Nu as putea sa stau prea mult nu vrea s`o ascult
Eu n`o aud cum tipa ca nu pot s`o aud
Si caut linistea in miile de wati
In mediile astea ale mele de oameni tripati
Nu pot altfel, sincer as fi altfel
Dar nu vreau sa fiu pentru nimeni vreun fel de model

Se pare ca nu a-nteles si s-a decis
Ca este prea riscant si`a zis tot ce a avut de zis
Ei i se pare, ca deja iroseste ani
SI muzica n`aduce prea multi bani
Plus ca auzise vorbe, care nu`i dau pace
Ca lumea mananca rahat cand n`are ce face
Nu tace, si seamana indoiala`n toti
Eu ii spuneam ca aia`s niste idioti
Dar vad ca n`a contat si timpul trece
Acum normal vad totul la rece
Imi amintesc plangea, nu ma privea in fata
La faza asta eu am plecat din casa
De ce sa mint ca n`as fi vrut sa plec
Defapt timpu` a trecut al dracu de incet
O alta intamplare, un alt an in calendar
O alta povestire de spus la un pahar

Timpul vindeca tot, nu pot sa ma intorc
N`ai putut sa vezi,nu stiu sa ma prefac
Nu cred ca pot, nu mai pot
Chiar tre` sa fug de tot
Zilele trec incet,incet n`as fï vrut sa plec
Share:

3 comentarii: