Bun venit!

Acum câteva minute , am inclus-o pe Dreamer ( Deea ) în echipa mea. Ea va scrie posturi pe blog , chiar am văzut că are talent , dar o să îți dai seama tu mai târziu când o să îi citești posturile. Are idei geniale , dacă stau mai bine și mă gândesc , aproape identice cu ale mele. Este o fată frumoasă , drăguță , cu idei bune cum am mai spus. Nu vreau să intru în detaliile fizice , vreau doar să îi urez bun venit! Am decis să o adaug , deoarece are talent , viziune asupra viitorului , este perfectă pentru a scrie pe acest blog. Nu vreau să mint , dar pe parcurs o să mai adaug câteva persoane care au un stil superb de a scrie. Vreau să ajut persoanele care au o viziune impresionantă. Să revenim la Deea. Am cunoscut-o acum circa 3 săptămâni , și de atunci nu mi-am putut lua gândul de a nu o băga în echipă. A mai avut un blog , deci putem spune că are experiență , nu? Deci eu nu vreau să mai vorbesc atât , o să vă las pe voi să îi citiți posturile care vor urma , deoarece cuvintele mele nu au nici un sens comparativ cu posturile ei.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu