Gata, mi-am revenit!

După câteva zile de confuzie , iată că nu mai las blogul în paragină , fapt dureros pentru dușmani/hateri. În fine , prin acest post vreau să îmi cer scuze pentru aiureliile mele , se mai întâmplă , nu sunt omul perfect , dar nici voi. Să trecem peste și să ne bucurăm pentru revenirea mea. Chiar dacă nu sunt refăcut 100% , vreau să nu credeți că acele posturi au fost scrise să intre mai multe persoane sau să îmi fac publicitate. După ce m-am consultat cu mai multe persoane/prieteni , am decis să revin. Le mulțumesc prin această cale! Să ne auzim cu bine!
Share:

4 comentarii:

  1. Bravo , ai facut alegerea corecta

    RăspundețiȘtergere
  2. EEe, o decizie inteleaptaa! Pai cum? nici nu ne-am cunoscut bine si tu renuntasei! :Haa!

    RăspundețiȘtergere
  3. zici bine aiureli. in pana mea... cand te mai apuca, da o bere peste cap si inchide calculatorul :)

    RăspundețiȘtergere