Love or not love ??



Hello ! După o destul de lungă absență am mai ajuns și eu să mă gândesc la blogușorul acesta plin de interese al nostru iar starea mea de azi care semănă cu un mare semn de întrebare, mă face să scriu ,să cer părerea și altora.

Nu am o experiență prea vastă în acesti 17 ani pe care i-am trăit până acum, dar aceasta este vârsta la care neînțelegerile cad năvală peste noi și chestia nasoală este că dor al dracului de tare . Mă tot întreb ce înseamnă "Dragostea" la vârsta aceasta . Există așa ceva !? Sau este doar o manifestare de orgoliu , atracție , obsesie, habar n-am !Teoretic , o relație înseamnă sacrificiu , nu înseamnă doar bine și frumos , când pleci la drumc cu cineva știi că nu o să fie unul lin și însorit . Dar, am observat că nimeni nu se mai înhamă la asta, toți vor no strings attached, fără niciun fel de responsabilitate. Urăsc faptul că acum nu pot face diferența între bine și rău în domeniul acesta . Poate pentru că nici nu știu ce e bine și rău . Îmi e teamă , dacă direcția la care mă hotărăsc să fie cea bună . Nu vreau să învăț din greutăți , aș vrea să pot știi pur și simplu care e persoana mea potrivită acum , exact acum .

Am observat că uneori noi putem fii tare răutăcioși. Ținem la o persoană cu toată inima și totuși orgoliul sau tot felul de idei preconcepute , își fac loc și pierdem persoana aia . În "vasta" mea experiență am fost de ambele părți . Am rănit fără să gândesc și am fost rănită . Și totuși nu pot face diferența între nepăsare și orgoliu. Nu reușesc să văd daca cei din jur chiar doresc să facă să fie bine sau pur și simplu pentru ei este o chestie care nu ține sub nicio formă de afecțiune .

Știu că toți greșim , toți rănim , chiar dacă nu vrem , însă cum poți găsi persoana aceea care să o poți ierta de fiecare dată fără să te gândești la ce este mai rău ?
Share:

2 comentarii:

  1. Eşti doar puţin nedumerit, dar situaţia se va îndreptata odată cu trecerea timpului.

    RăspundețiȘtergere
  2. @annitu Nedumerităăăă !!! :)) Sunt Deea , nu Roby

    RăspundețiȘtergere