Mă bucur


Vreau în primul rând să le urez un călduros La Mulți Ani celor care își serbează ziua de nume în această zi. De ce mă bucur? E simplu prieteni. Proiectul pe care l-am început începe să dea roade. Care proiect? Proiectul cu copii talentați care nu au un blog și scriu la mine. Prin intermediul acestui post vreau să îi felicit , deoarece chiar au talent , nu glumă. Sunt niște oameni deosebiți. Pentru mine înseamnă foarte mult , deoarece învăț de la ei. Sunt serios și pot să vă spun cu mâna pe inimă , că sunt mai talentați decât mine. Asta este părerea mea. Eu nu pot să scriu în acel fel , deci pot doar să mă uit , să analizez și să încerc să scriu în felul lor.

Cum am descoperit aceste persoane? Este bună întrebarea. Cred că mi-a dat Dumnezeu acest dar. Mi-a zis că trebuie să mai scrie și altcineva pe acest blog , nu numai eu. Așa că încet am format o echipă , fără șef , nimeni nu e șef aici. Toți suntem egali. Să vă povestesc cum am descoperit aceste persoane , pe rând.

Prima oară l-am cunoscut pe Bruno , el m-a ajutat să fac acest blog , mă ajută să îl întrețin , când am nevoie de ceva pe blog , el este întotdeuna acolo. Mersi Bruno:).

Pe Mary am cunoscut-o cu ceva timp în urmă. Nu a scris pe blog , sper să o facă , are talent (chiar foarte mult), dar m-a ajutat aproape de fiecare dată. Când rămâneam în pană de idei , vorbeam cu ea și așa lua naștere postul. Mi-a dat totul ca acest blog să prindă contur. Prin acest post vreau să-i urez încă odată un călduros La Mulți Ani!

Pe Deea ( Dreamer) am cunoscut-o prin intermediul lui Mary. Are talent , a scris deja pe blog , puteți să vă convingeți singuri de calitatea posturilor , citindu-le. Sper să scrie cât mai mult. Îi urez baftă în continuare.

Pe Daniel îl știu de o viață. A avut blog , el m-a ajutat să îmi fac primul blog , are talent ,experietnță are tot ce îi trebuie să fie un blogger de calitate. Sper să scrie cât mai mult la mine pe blog:).

Nu în ultimul rând , vreau să o prezint și pe Roxy. Pe ea am cunoscut-o de puțină vreme , am văzut că are talent , așa că am rugat-o să publice la mine pe blog.
Aici închei prezentarea echipei , nu are rost să scriu mai mult , deoarece cuvintele nu-și au rostul.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu