Numărul ascuns

Să vă povestesc ce am pățit astăzi. Sună telefonul , mă uit și văd număr ascuns. Ce să fac , mă tot gândeam , deoarece aveam 2 posibilități:
1. Să răspund și să mă trezesc cu un nebun care își bate joc.
2. Să las telefonul să sune.
Aleg prima variantă și mă trezesc cu o voce feminină care începe să își bată joc de mine. Să vă refac conversația cu ea.
Eu : Salut , cine e?
Ea : Vreau să te călăresc!
Eu : Ce ai spus?
Ea : Vreau să te călăresc.
Eu : Auzi fată , tu îți bați joc de mine? Suni cu număr ascuns și crezi că poți să faci ce vrei cu mine?
Ea : Vreau să te călăresc!
Eu : Dute-n p..a mea! Călărește-o pe măta! Și i-am închis.
După vreo 2 ore sună din nou telefonul , văd din nou număr ascuns , răspund să îmi bat și eu joc de ea.
Eu : Salut , domnișoară Vreau să te călăresc!
Ea : Vreau să te călăresc!
Eu : Da nu vrei să îmi sugi p..a? 
Ea: Vreau să te călăresc!
Eu : Câți ani ai de faci asemena chestii?
Ea : Vreau să te călăresc!
Eu : Bine hai să îți spun 2 chestii! În primul rând nu sunt ponei , iar în al doilea rând nu vreau să mă călărești , ok?
Ea : Vreau să te călăresc!
Eu : Plin de nervi , deoarece mă grăbeam i-am băgat 2 înjurături și i-am închis!
Vedeți voi , domnișoara era dornică să călărească un ponei da nu a nimerit bine! Asemena fenomene trebuie împușcate!
Share:

14 comentarii:

  1. :)) Cred ca era vreo chestie inregistrata :)) ti-a facut cineva o farsa:P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Beauty and Me
    Nu era inregistrata , deoarece mai si radea si alea alea se gandea.

    RăspundețiȘtergere
  3. sau poate vroia sa te calareasca pe tine :> :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonymous
    Nu recurg la aceste metode. Sunt animal? Nici macar nu cunosc aceea persoana:))

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuia sa ii zici sa vina la tn aks sa te calareasca :D si trebuia sa o futi in cur :D si gata:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Lol =))poate a văzut în ziar un anunţ gen "sunt ponei, caut copile de 12 ani care să mă călărească" şi te-a sunat :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @annitu
    La asta m-am gandit si eu initial:))=))

    RăspundețiȘtergere
  8. wow...deci ea vroia cu nerabdare sa te calareasca.....in ce fell....asta nu stim:))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. @alessia
    Cum in ce fel? Ma punea in 4 labe si dai:))=))

    RăspundețiȘtergere
  10. sau te punea pe spate si dai :))

    RăspundețiȘtergere
  11. IN LOC SA FI FERICIT :))) DOAMNEEE........NICI MACAR NU O CUNOSTI .TE CALARESTE SI DUPAIA :)))NU MAI AI OBLIGATI:p CREDEMA O SA GASESTI GREU ASA FEMEIE....SAU NU:))))

    RăspundețiȘtergere