O să le răspund celor care deja m-au întrebat

Bun , deci am o serie de întrebări puse de diferite persoane cărora vreau să le răspund prin intermediul blogului.
De ce scrii pe blog?
Păi , am mai răspuns la această întrebare cred că de 1000 de ori. În fine. Scriu de plăcere , nu cer bani și nici nu vreau să fac din blogging o afacere.
Ce subiecte scrii?
Bună întrebare. Scriu subiecte pe moment , adică acele subiecte care îți vin atunci în minte. Scriu și subiecte din viața reală , întâmplări ,povestiri , comentez știri , etc.Vezi mai multe pe blog.
Cât ai să continui?
Până la moarte și dincolo de ea. Ce vreți să vă spun , că scriu un an și dupaia se întâmplă ceva și gata s-a zis , nu? Cât o să vezi blogul meu în picioare , crede-mă că sunt aici.
E un blog prost?
Nu vreau să fac tam-tam cu blogul , nu e cunoscut , dar nici prost nu e. E un blog de începător , chiar dacă am mai mulți ani de experiență.
Îți ocupă mult timp?
Sincer nu prea îmi ocupă mult timp.
Cât timp îți ia să faci un post?
Păi depinde , între 10 și 40 de minute. Depinde de lungime , idee , mai multe.
Ai fani? S-au persoane care îți citesc blogul?
Fani , vreo 100.000 , mâine o să îl întrec pe Justin Bieber ( fraierul ală ,  da ) :)) . Glumesc ! Da și am prieteni care îmi citesc blogul. Puțini , dar bine că mai există și persoane care îmi citesc blogul. Prin acest intermediu le mulțumesc din suflet!

Pentru mai multe detalii lăsați un comentariu și o să vă răspund. Numai Bine!
Share:

3 comentarii:

  1. am sa iti zic eu vro doua ma baiatule 1 cica nu vrei sa faci bani din el :D si mie la scoala imi ziceai fa blog ma si tu ca scoti bani cu goagal adseence sau asa cv :)) si + ca e plin de reclame :D nenorocitule sa nu stergi commu ca e nesimtire dak stergi:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonymous
    Unde am reclame? Alea is sustinere,si in al doilea rand nu vreau sa fac bani,vroiam aia e altceva.Dar mi-au sters deja 2 conturi,si crede-ma ca faceam 2 dolari in 3 ani,asa ca aia nu se pot numii bani:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Dacă tot nu pui tu reclame, poate vrei să pui o reclamă de-a mea:">

    RăspundețiȘtergere