Să mă autoevaluez

Chiar dacă nu îmi place să mă autoevaluez , iată că de data asta mai există și o excepție. În general îmi las prietenii să mă evalueze. În acest post , o să fiu cea mai sinceră persoană pe care ați ascultat-o. Să începem. În primul rând , sunt o persoană normală , nu am ceva în plus , sau nu cred că am. Sunt mai glumeț , chiar dacă de multe ori această calitate/defect sau cum vreți să o numiți , poate dăuna , deoarece multora le face rău. Sunt o persoană timidă , chiar dacă mulți nu recunosc că sunt așa , eu o spun , deoarece asta sunt eu. Sunt o persoană care ține la prieteni , chiar dacă de multe ori acele persoane nu își dau seama , sau nu vor să își dea seama. Îmi respect toți prietenii , chiar dacă de multe ori sunt făcut prost sau eu mai știu cum. Nu mă supăr repede ( cred că este o calitate ). Sunt o persoană curioasă , îmi place să învăt diferite lucruri noi. Sunt/nu sunt o persoană sinceră. Știu că sună penibil , dar chiar recunosc că am fost în trecut o persoană nesinceră. De un timp , sunt o persoană foarte sinceră , spun totul pe față , sunt în perioada Beta dacă se poate spune așa. Sunt cuminte în general , iar defectul meu cel mai mare este că înjur. La asta încă lucrez , dar credeți-mă că fac tot posibilul să scap de acest defect. Sunt nervos.. Cum să nu fi nervos în ziua de azi? O să încerc să fiu o persoană calmă , iar când e cazul și nervoasă. Am mulți prieteni , dar și dușmani. Întotdeuna am zis , respectă-mă și te voi respecta. Îmi place să ajut oamenii. Am un blog necunoscut , scriu pe el idei , păreri , știri , tot ce vreau și pot. Sunt o persoană iubită? La asta încă nu am aflat răspunsul. Sper să îl aflu cât de curând. Am intors mult prea des din bunatate obrazul. Chiar nu am făcut bine , credeți-mă! Ascult muzică hip-hop. În rest mai ascult dar foarte rar genul house. Îmi plac cei de la Paraziții ,Eminem ,etc. Urăsc manelele. Iubesc femeile , nu sunt gay. Și cam atât , dacă mai o să îmi aduc aminte o să mai adaug.
Share:

3 comentarii:

  1. Hmm..aşa te cunosc şi eu mai bine :))
    Mă bucur că mi-ai ascultat sfatul şi acum pui şi tu spaţiu după semnele de punctuaţie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @annitu
    Te-am ascultat si uite ca postul l-am tratat:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. @Krobby, mulţumesc frumos. Apreciez.

    RăspundețiȘtergere