This is the last time?

Am trecut și trec printr-o perioadă grea , dar nu vreau să îmi dezamăgesc cititorii pe care îi am. Cu regrete , cu câteva lacrimi în ochi , o să mă retrag din blogging așa cum am început ,  cu fruntea sus. Nu vreau să îmi plâng de milă , dar mi-am dat seama că nu mai pot continua cu bloggingul. De câțiva ani de când sunt blogger nu am mai văzut așa ceva. Atacuri , injurii , gelozie , etc. Dacă cu câteva posturi înainte spuneam că nu mă retrag , că sunt tare pe picioare , iată că dejamăgesc , sună cumplit dar ce să fac. Am fost bun până acum , dar iată răsplata. Am adunat 120 posturi cu acesta , câțiva vizitatori , prieteni dar și dușmani. Mulțumesc încă odată persoanelor care m-au susținut , cu care am colaborat , mulțumesc lu Ella Mary în special , dar și celorlalți. Sper să ne mai auzim , și să nu credeți că nu o să vă citesc. Dacă se schimbă ceva , o să continui dar nu prea cred. Vă mulțumesc și să ne auzim cu bine!:)
Share:

8 comentarii:

  1. Da-i in pula mea pe hateri. Nu renunta ! Don't give up !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daniel
    Stii cum e , nu numai hateri sunt de vina , dar mi se pare ca supar si alte persoane. O sa vad daca o sa continui , mersi de urare sau cum sa ii spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Renunti pentru niste oameni invidiosi? De ce iti pasa de ei, de tine nu iti pasa? De cei care te vor nu iti pasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. @C.L.M.
    Imi pasa de toti,dar o sa vad:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Haide, măi..Ţi-am zis şi aseară, nu se merită să renunţi la ceva ce îţi place DOAR pentru că altora nu le convine ce găsesc aici.:|

    RăspundețiȘtergere
  6. io cred ca ai baut cam mult. plm... la cate zeci de mii de cititori ai tu... :))
    cine dracu te uraste? din 20 de cititori te urasc 3? =))
    sa mor... risti sa devi penibil

    RăspundețiȘtergere
  7. @bogdan
    Ba am avut destui,crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-i baga in seama, nu are rost :)

    RăspundețiȘtergere