4 august 2011

This is the last time?

Am trecut și trec printr-o perioadă grea , dar nu vreau să îmi dezamăgesc cititorii pe care îi am. Cu regrete , cu câteva lacrimi în ochi , o să mă retrag din blogging așa cum am început ,  cu fruntea sus. Nu vreau să îmi plâng de milă , dar mi-am dat seama că nu mai pot continua cu bloggingul. De câțiva ani de când sunt blogger nu am mai văzut așa ceva. Atacuri , injurii , gelozie , etc. Dacă cu câteva posturi înainte spuneam că nu mă retrag , că sunt tare pe picioare , iată că dejamăgesc , sună cumplit dar ce să fac. Am fost bun până acum , dar iată răsplata. Am adunat 120 posturi cu acesta , câțiva vizitatori , prieteni dar și dușmani. Mulțumesc încă odată persoanelor care m-au susținut , cu care am colaborat , mulțumesc lu Ella Mary în special , dar și celorlalți. Sper să ne mai auzim , și să nu credeți că nu o să vă citesc. Dacă se schimbă ceva , o să continui dar nu prea cred. Vă mulțumesc și să ne auzim cu bine!:)
Reactions: