Unde ești copilărie

Bun , deci după cum spuneam , eu vreau să promovez cultura pe acest blog. Încă de acum câteva posturi am spus că vreau să îmi fac o echipă de oameni talentați. Am adunat până acum pe Deea , Daniel și pe supra-cunoscutul Bruno. Acum a venit și rândul lui Roxy. Postul este unul superb , părerea mea. Citiți și comentați.
Copilaria=
cea mai fr
umoasă , distractivă şi inocentă perioadă a vieţii.Bun până aici este clar.
Însă,de câţiva anişori mi se pare ceva dubios la ea.Analizând  copii din ziua de azi, am observat ca ea îşi pierde rostul, iar maturitatea îşi face apariţia muuuuult prea repede. Comparativ cu copilăria de acum câţiva zeci de ani (unde mă includ şi eu),este una agresivă,influenţa cea mai mare aducând-o mass-media care ştie să promoveze numai crimă,bătaie,droguri şi sex.În fruntea “instrumentelor”   care distrug copilăria se află şi iubita noastră tehnologie.  
Unde eşti copilărie cu inocenţa ta cu tot?
Ai devenit pur şi simplu nesemnificativă ....eşti rea şi dură !!!!!!
Dacă acum 10 ani ne bucuram(cel puţin eu!!!)de  o ciocolată,o nouă papuşă sau maşinuţă,de o minge nouă…şi nu ştiam să înjur şi cea mai mare pedeapsă era când nu mă lasă mama afară,acum, chiar dacă copii au la dispoziţie tot ce am avut şi noi,sunt învăţaţi cu tehnologia(în cel mai uzual caz sunt jocurile pe calculator) şi cu agresivitatea.
Din cauză că mass-media promovează prostia şi  difuzează foarte multe emisiuni cu un limbajul de mahala şi foarte multe scene interzise,ei vor dori să fie ca oamenii mari şi vor lua ca exemplu acest mod de viaţă şi uite aşa va începe totul…raţiunea este lasată în urmă….
Consider că noi am avut ultima copilărie care a putut fi numită normală,…mă gândesc că toţi vă aduceţi aminte de colecţia de tatuaje adunate din fiecare guma de mestecat cumparată zilnic când ieşeam şi ne jucam AFARĂ şi nu în faţa calculatorului.Amintiţi-vă şi de toate jocurile PE BUNE din faţa casei sau blocului (flori, fete sau băieţi, podul de piatră,de-a v-aţi ascunselea,şotron şi muuulte alte jocuri inventate chiar de noi).Ce vremuri frumoase,plăcute şi amintiri pe care ni le aducem aminte cu drag.
Acum,de când tonele de  jocuri  de pe internet şi nu numai  şi-au făcut apariţia,de când majoritatea părinţilor văzând că aşa scapă mai repede de odrasele lor lăsându-i în faţa calculatorului ore în şir şi de când tot ei cred că jocurile  dezvolta capacitatea de concentrare şi învăţare,copii jucându-se “doar jocuri normale”,ei “neputând ajunge şi pe alte siteuri”,copilăria dispare încetul cu încetul,aceste jocuri mâncându-le la propriu pe acele jocuri pline de inocenţă,distacţie şi creativitate(în care eram implicaţi şi fizic şi psihic,nu doar cu mâna pe un mouse),care puteau lega şi multe prietenii pe viaţă.
Până şi sportul a fost părăsit dragul de el,acum mult mai bine este un Fifa (cel mai recent dacă se poate,că ediţiile trecute nu au aşa multe opţiuni) şi multe alte jocuri de genul acesta(bineînţeles şi nelipsitul Counter-Strike,care pot spune că a înebunit jumătate din populaţie….+altele).
 Pentru a putea face faţă în viaţă, încă din copilărie copilul trebuie învăţat ce este bine şi ce este rău,trebuie să-l ajuţi să-şi dezvolte singur personalitatea şi să nu se lase manipulat,îi trebuie o educaţie sănătoasă…o educaţie care în ziua de azi lasă muuult de dorit.Mass media face ce vrea din noi,promovează prostia cum am mai spus şi ne lasă să credem că numai vedetele au tot ce doresc(dar asta este altă mâncare de peşte…alt subiect de dezbătut). În concluzie…copilăria tot la fel de importantă trebuie să rămână pentru fiecare om de pe acest pământ,doar că pe zi ce trece,se degradează tot mai brusc.Eu cred că se poate salva viitorul nostru,asta depinde de fiecare dintre noi…
Unde duci …………,copilăria cu tot?

Share:

5 comentarii:

  1. Bine ai venit, Roxy ;;)frumos articol, îmi place cum scrii şi subiectul despre care ţi-ai ales să scrii este foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am acum 19 ani, dar am stiut sa ma bucur copilaria mea pana in ultima clipa si sunt foarte mandra de asta. Eu am fost si o fire mai copilaroasa. Eu ieseam afara ma jucam cu papusele, cu mingea si toate jocurile copilariei(de-a v-ati ascunselea, prinselea, elastic, flori-fete, hotii si vardistii, tara, tara vrem ostasi si multe altele)Prin clasa a5a, a6a am avut calculator, dar nu m-a schimbat cu nimic, ma mai jucam UNEORI . Tot in fata blocului era mai frumos . Apoi am mai crescut si prin clasa a9a am avut si net. Uneori stau si ma gandesc cum de nu ma plictiseam cand eram mai mica in casa fara internet.:)) Acum cand nu am ce face stau pe net mai mult. Oricum ma distram mult mai mult cand nu aveam net, dar atunci eram si copila....era altfel viata. Si adolescenta este EXTRORDINAR DE FRUMOASA .

    Imi pare foarte rau de generatiile astea mai mici si cele viitoare caci nu se bucura de copilarie. Acum din clasa a5a ii vezi in oras plimbandu-se unii chiar si cu iubita/iubitul .Pana in clasa a10a nu ieseam prin oras asa ...am stat pe afara pana pe atunci. Nu pentru ca nu ma lasa...am avut libertate, dar era frumos acolo . Nu imi pare rau ca m-am maturizat mai greu...si inca mai am....

    RăspundețiȘtergere
  3. da...frumos....dar unii copii trebuie sa se maturizeze...chiar daca vor sau nu...asta este:(.....si eu cand eram mai micuta imi faceam papusi din tot felul de materiale...acum nu mai sunt...barbye ....masini cu telecomanda si multe altele:|

    RăspundețiȘtergere
  4. daca parinti nu se ocupa intens de copii din ziua de azi o sa ajunga rau de tot unii dintre ei.

    RăspundețiȘtergere