11 august 2011

Viața de câine

În acest post vreau să vorbesc despre câini. Pe parcursul a 2 zile am auzit nenumărate povești tragice care pe mine personal nu mă bucură. Nu e vorba despre oameni , ci despre câini. Ieri , spre seară , un ciobănesc german al unui prieten de-al meu a fost lovit de un camion și a murit pe loc. Șoferul camionului nici măcar nu s-a oprit să vadă ce s-a întâmplat cu el. Nu dau vina totală pe șofer , dar nici nevinovat nu e. El gonea cu 100 de km la oră pe o străduță. Dacă în locul câinelui era un copil? Nu cred că era altă situație , copilul murea și el. Astăzi am auzit de la o prietenă alt caz. Cățelul unei prietene a murit la fel , călcat de o mașină , iar șoferul nu a oprit nici de această dată. Am auzit nenumerate cazuri de acest gen. Măcar dacă ai lovit un câine , oprește dracului mașina. Tu pe lângă faptul că ai lovit un câine , ai rănit și sufletul cuiva. Nu îți dai seama? Poate ai omorât un câine care a crescut odată cu persoana respectivă. Cum crezi că se simte acea persoană.
Eu țin foarte mult la câini. Acum aproximativ 1 lună mi-a murit o cățea pe care o aveam de 16 ani. Era deja bolnavă și bătrână , am dus-o la veterinar dar mi-au spus că nu am ce să-i mai fac. Credeți-mă acel câine a crescut cu mine. A murit de bătrânețe. Dar hai să vedem. Dacă murea călcată de o mașină? Cum credeți că mă simțeam știind că acea cățea a crescut cu mine. Poate pentru unii acest post nu înseamnă nimic , dar credeți-mă , sunt și persoane cărora le pasă. Acum aproximativ 1 an am fost la adăpostul de animale din Timișoara. Într-un cuvânt: Groaznic! Animale bolnave , mizerie , 1 îngrijitor și un om sau ce era și ală la peste 300 de câini. Imediat după ce am intrat mi-am dat seama că trăiesc în România. Era un câine care pur și simplu se chinuia. Avea un picior rupt , blana cred , dacă nu mă înșel era arsă , nu mai avea o ureche dar oamenii de acolo îl lăsau să se chinuie. Omoară câini sănătoși , dar lasă să trăiască un câine care mai bine murea. Asta e România nu ai ce să-i faci.
Acum mi-a povestit Ella Mary că , într-o zi ce mergea în oraș , un câine negru , micuț , de vreo 6-8 a urmărit-o. După câțiva pași , s-a întors și l-a trimis acasă , nu e bine să te urmărească un câine , deoarece nu știi niciodată unde poate să ajungă. Câinele , a luat-o înapoi spre casă , dar o bătrână care stătea pe malul Begăi a strigat după el , acesta fiind un pui a traversat și a fost călcat de o mașină. Câinele nu a murit , a fost îngrijit de către Mary , dar ce vreau eu să vă spun , este că acea femeie din mașină nu a oprit. Din nou aceași chestie. Oameni fără creier. Acum la final vreau să vedeți un video făcut în memoria câinelui care odată a fost al unei prietene cunoscute de  Mary. Îmi pare nespus de rău pentru această pierdere:(.

Reactions: