Viața de câine

În acest post vreau să vorbesc despre câini. Pe parcursul a 2 zile am auzit nenumărate povești tragice care pe mine personal nu mă bucură. Nu e vorba despre oameni , ci despre câini. Ieri , spre seară , un ciobănesc german al unui prieten de-al meu a fost lovit de un camion și a murit pe loc. Șoferul camionului nici măcar nu s-a oprit să vadă ce s-a întâmplat cu el. Nu dau vina totală pe șofer , dar nici nevinovat nu e. El gonea cu 100 de km la oră pe o străduță. Dacă în locul câinelui era un copil? Nu cred că era altă situație , copilul murea și el. Astăzi am auzit de la o prietenă alt caz. Cățelul unei prietene a murit la fel , călcat de o mașină , iar șoferul nu a oprit nici de această dată. Am auzit nenumerate cazuri de acest gen. Măcar dacă ai lovit un câine , oprește dracului mașina. Tu pe lângă faptul că ai lovit un câine , ai rănit și sufletul cuiva. Nu îți dai seama? Poate ai omorât un câine care a crescut odată cu persoana respectivă. Cum crezi că se simte acea persoană.
Eu țin foarte mult la câini. Acum aproximativ 1 lună mi-a murit o cățea pe care o aveam de 16 ani. Era deja bolnavă și bătrână , am dus-o la veterinar dar mi-au spus că nu am ce să-i mai fac. Credeți-mă acel câine a crescut cu mine. A murit de bătrânețe. Dar hai să vedem. Dacă murea călcată de o mașină? Cum credeți că mă simțeam știind că acea cățea a crescut cu mine. Poate pentru unii acest post nu înseamnă nimic , dar credeți-mă , sunt și persoane cărora le pasă. Acum aproximativ 1 an am fost la adăpostul de animale din Timișoara. Într-un cuvânt: Groaznic! Animale bolnave , mizerie , 1 îngrijitor și un om sau ce era și ală la peste 300 de câini. Imediat după ce am intrat mi-am dat seama că trăiesc în România. Era un câine care pur și simplu se chinuia. Avea un picior rupt , blana cred , dacă nu mă înșel era arsă , nu mai avea o ureche dar oamenii de acolo îl lăsau să se chinuie. Omoară câini sănătoși , dar lasă să trăiască un câine care mai bine murea. Asta e România nu ai ce să-i faci.
Acum mi-a povestit Ella Mary că , într-o zi ce mergea în oraș , un câine negru , micuț , de vreo 6-8 a urmărit-o. După câțiva pași , s-a întors și l-a trimis acasă , nu e bine să te urmărească un câine , deoarece nu știi niciodată unde poate să ajungă. Câinele , a luat-o înapoi spre casă , dar o bătrână care stătea pe malul Begăi a strigat după el , acesta fiind un pui a traversat și a fost călcat de o mașină. Câinele nu a murit , a fost îngrijit de către Mary , dar ce vreau eu să vă spun , este că acea femeie din mașină nu a oprit. Din nou aceași chestie. Oameni fără creier. Acum la final vreau să vedeți un video făcut în memoria câinelui care odată a fost al unei prietene cunoscute de  Mary. Îmi pare nespus de rău pentru această pierdere:(.

Share:

8 comentarii:

  1. imi pare foarte rau pentru pierderea prietenei tale...:(....este foarte greu sa pierzi pe cineva drag:(....

    RăspundețiȘtergere
  2. Văd ceva ciudat la tine, tu scrii fără spaţiu, pune şi tu separat paragrafele ca să se înţeleagă mai bine, uite aşa http://ionutungureanu.ro/2011/08/06/sustine-ma-in-ceea-ce-vreau-sa-fac/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt autoarea clipului si iti multumesc ca l-ai postat. Sunt genul care este ceva mai rece si deobicei nu ma las afectata de ce se intampla in jur, imi pasa totusi de caini dar nu prea ma implic sentimental in ceea ce se intampla cu ei. Totusi, pot spune ca acum, dupa ce am vazut cum a fost un caine lovit si a murit, fiind nevoita sa revad clipul de nenumarate ori ca sa ma asigur ca se potrivesc unele parti, am plans in timp ce il faceam si plang si acum cand imi amintesc ce am vazut si cand ma uit la clip. Este o lume cruda iar celorlalti nu le pasa cand moare o persoana, deci ce pot spune de un caine? Este si mai crud cand te gandesti ca poate persoana care a lovit acel caine si si-a continuat drumul, poate avea chiar ea un caine acasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Panda
    Sincer chiar imi pare rau:|:((. Si eu mi-am pierdut un caine pe care ilo aveam de 16 ani si crede-ma ca am trecut greu peste. Sper sa iti revii cat mai repede:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Apreciez şi îţi mulţumesc că ai pomenit de cazul meu ...şi ai postat videoul,personal sunt distrusă şi şocată pentru că i-a fost luată viaţa brusc prietenei mele cele mai bune care a avut un sufleţel mic şi nevinovat...:( e foarte dureros.
    Îmi pare nespus de rău şi de câinele tău,....dar acum numai poţi decât să-ţi aduci aminte de momentele frumoase petrecute împreună şi să fii sigur că ea de undeva te veghează şi te va aştepta pentru a vă reîntâlni din nou.
    Asta avem de învăţat de la ei,sunt cel mai bun exemplu de viaţă...iubesc necondiţionat,se bucură de orice şi trăiesc în prezent fiecare clipă,sunt mulţumiţi cu ce li se oferă şi dacă îî vei oferi şi tu la rândul tău iubire,va fi prietenul tău loial pe viaţă.
    Este strigător la cer că aceste creaturi care chinuie un animal pot fi numiţi oameni,asta datorită faptului că nu mai avem nimic sfânt în noi, nu mai avem educaţie şi a rămas doar răutatea şi bestialitatea.Aceia care fac astfel de lucruri nu au ce căuta printre noi.Uneori am impresia ca trăim în junglă.Ce păcat că nu am putere să fac ceva în acest sens şi să îi pedepsesc pe aceia care îşi bat joc de nişte suflete nevinovate şi fără apărare...aş aplica pedeapsa capitală,nu amenzi.
    Peace.

    RăspundețiȘtergere