Vreau , Vreau , Vreau !!

Astăzi nu mă simt în stare să discut nu știu ce problemă națională/internațională de interes general. Astăzi nu mă interesează nimic înafară de ceea ce se întâmplă cu mine.Da, sună puțin individulalist,dar chiar nu e.
Am un chef nebun de ducă. Tot ceea ce e în jurul meu imi face poftă de ceva nou, ceva ce n-am mai experimentat până acum . Pot spune oficial că vacanța asta de vară a fost cea mai nasoală din toate cele 10 pe care le-am trăit. E vară. Ar trebui să iubesc fiecare secundă care trece,să trăiesc fiecare secundă care trece, dar în schimb ce fac ? Îmi plâng de milă pe blog.Din păcate nu am avut ocazia să plec la mare anul acesta și mor de dorul ei. Toate melodiile pe care le ascult,totul din jurul meu, imi fac o pofta nebună de distracție. Rochii lungi și vaporoase, sandale cu platformă, apă , nopți lungi ,lungi , muzică dată la maxim ...... și briza mării ,asta cred că îmi lipsește cel mai mult . Aș vrea ca acum să fiu alături de prietenii mei care au ocazia să facă ceea ce visez eu acum.
Voi unde ați vrea să fiți la ora asta ? Unde vă plimbă imaginația?
Vă las și o melodie care pe mine înnebunește cu gândul la mare.

    
        


Share:

2 comentarii:

  1. Si euu;;):-<.Desi am fost vara asta la mare,a fost prea putin,imi place la nebunie marea,ahh sa simti nisipul ala fierbinte sub talpi;;)....

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare avem momente d'astea, eu aș vrea să fiu acum pe o insulă mică din Caraibe !!!!

    RăspundețiȘtergere