Ai ceva cu muzica mea?

Băi deci nu mai suport persoanele care mă acuză ampulea. De fiecare dată , când fac cunoștință cu cineva printre întrebările obișnuite se numără și întrebarea CE GEN DE MUZICĂ ASCULȚI? De fiecare dată există cineva care spune că muzica ascultată de mine e infectă , nu își are locul în societate , e nașpa , nu are mesaj și porcării de genul. Deja m-am săturat! Sunt sătul! Dacă ascult hip-hop/rap sunt un nebun , nu am un picior sau ce? Trebuie neapărat să fiu ca și majoritatea și să ascult manele? Eu cred că cei de la Paraziții au mesaje mult mai adevărate decât manelele voastre infecte. Cântați despre mașini , bani dar de fapt acele lucruri le-ați furat. Vă lăudați că aveți un lanț de 10 kile din care 1 gram de aur. Ascult realitatea prieteni. Nu pot să ascult poluare fonică. De fiecare dată când mergi pe stradă  există un idiot care să asculte manele la maxim în mașina lui infectă. Ascultați câteva melodii de la Paraziții și o să vedeți de ce îi ascult. Sunt sigur că acum mă faci prost și îmi spui că înjură. Am dreptate , nu? Înjură , dar te-ai gândit că în țara noastră un mesaj nu se poate transmite fără înjurături. Dacă transmiți fără înjurături , nimeni nu te bagă în seamă. Ei exprimă adevărul despre țara noastră. Ascultă și o să îți dai seama ce vorbesc. S-au tu ești genul ăla de persoană care este convins că țara asta o duce bine și nu trebuie nimic schimbat. Altă întrebare tâmpită care mi-a fost adresată despre muzica ascultată e următoarea: Sunt rasiști , înjură țiganii , se iau de politicieni , de cocalari , etc. Deci să îți intre bine în cap! S-au mai bine uite , îți pun eu o întrebare: Tu iubești țiganii? Acei țigani care fură , te bat , te amenință , domină țara asta de căcat? Îți plac , spune-mi? Dacă ție nu îți plac , ai dreptul să îi judeci pe alții? Eu sincer nu suport țiganii , sunt rasist! Cum să ador un țigan care fură și se dă Buricul Pământului? Am auzit acum la știri ( scuzați devierea de la muzică ) că un primar din nu știu ce județ , a cheltuit 60.000 euro pe niște instrumente de cântat. Le-a făcut cadou țiganiilor , cu tot cu haine. Acuma sincer să nu fi idiot? Satul ăla nu are canalizare , apă și restul iar primarul dă bani pentru instrumente de cântat pentru țigani. Să revenim la muzică. Deci , în final o să îți las o melodie de la Paraziții să vezi despre ce tot vorbesc mai sus.

Share:

6 comentarii:

  1. Te sutin ! :) . Hip Hop & Rap rulles \m/ .

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' nu trebuie sa te intereseze pe tine ce cred altii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Coco . (Bby Lovee)

    (am o problema pe la setari si nu pot da comment daca nu e in pop-up :P...scuze pentru asta :D)
    Iti dau dreptate...Parazitii chiar spun realitatea...eu ascult hip-hop, rap, rock gen Evanescence...in legatura cu manelele...am in clasa cateva fete care asculta manele si cand pun si eu o melodie de-a mea: " aoleu, lasa-ma cu porcariile tale" nu le suport X(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai mare dreptate,eu sincer,urasc manelele....

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca exista si oameni care te respecta pentru asta :)
    Incearca sa vezi si partea plina a paharului , mai Roby , mai !

    [Respect]

    RăspundețiȘtergere