Am întors prea des din bunătate obrazul

Stau și mă gândesc. Cum am putut să fiu așa de prost. De ce am întors de atâtea ori din bunătate obrazul? De ce am fost întotdeuna bun? De ce nu am putut să mă supăr pe prieteni mai des? Toate aceste întrebări îmi vin acuma în minte. Nu pot să scap de ele. Se întoarce roata! Bunătatea mea e transformată în răutatea altora. Sunt folosit! Acum mi-am dat seama cu adevărat. Nu vorbesc prostii , crede-mă. Când Robby dă o muzică , o poză , stă și discută cu alții e bine dar când are și el un moment de cădere psihică este înjurat și batjocorit. Mâine , poimâine dacă întrebi pe cineva de mine o să te întrebe cine e ală. Așa se întâmplă în ziua de azi. Ești prieten când ai ceva de oferit și când nu ai , ești lăsat deoparte. Ești uitat de prietenul adevărat. Sper să trec peste acest moment cât mai repede! Cu puțin ajutor poate devin cel care am fost. Sper! Numai bine!
Share:

2 comentarii:

  1. nu stiu ce sa zic,dar pentru mine esti un prieten foarte bun si nu as putea profita de tine niciodata...cu tine pot vorbi orice:*...sper sa treci peste >:D<

    RăspundețiȘtergere