Încercare de leapșă

Un fel de leapșă creată de mine. Sper să îmi iasă. Merge la cine dorește:)
  1. Poți să te bazezi pe prieteni?
  2. Care e genul tău de muzică preferat?
  3. Ce vârstă ti-ai da dacă nu ai știi câți ani ai?
  4. Ce e mai rău să eșuezi sau să nu încerci?
  5. Care este cea mai frumoasă amintire din copilărie?
  6. Ai fumat/băut vreodată?
  7. Cum ști dacă te iubește cineva?
  8. Care sunt reacțiile efectului Halls?
  9. Dacă ai fi președinte pentru 1 zi ce ai schimba?
  10. Ești fată sau băiat?
  11. Cum îl cheamă pe prietenul/prietena ta?
  12. Ce gaz toxic vă place?
  13. Da sau Nu?
  14. Care e cea mai urâtă/neplăcută amintire din copilărie?
  15. Ai pleca din România?
  16. Îți place această încercare de leapșă?
Share:

4 comentarii:

  1. 1.Da, dar nu pe toti;)
    2.Hip-Hop and rap
    3.18 :>
    4.Sa esuezi
    5.Can am invatat sa merg pe bicicleta
    6.Le-am facut pe ambele:>
    7.Nu stii:))
    8.Nebunia =))
    9.As schimba efectul Halls
    10.Baiat (normal)
    11.Nici cum, ca n-am
    12.Gaz toxic?=)), gazul de sub patura, te face foarte fericit cand incepi s-o iei la fuga =))=))=))
    13.DA
    14.Cea mai urata a fost cand am lesinat pe buda=))
    15.Oricum plec:P
    16. Foarte mult imi place, daca nu-mi placea nu mai faceam acest coment:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Da
    2.Pop/Rock
    3.17
    4.Să nu încerci!!!
    5.Parcul Copiilor :X
    6.Da,băut...la ocazii
    7.După comportament
    8.Are reacţii?
    9.Cam tot
    10.Fată
    11.Cătă
    12.....de ce mi-ar plăcea vreun gaz toxic?
    13.Sau :))
    14.:-??
    15.Nu
    16.Da,e amuzant :))

    RăspundețiȘtergere
  3. 1-da ....clar:P da pe prieteni nu pe amici:))))
    2-de toate:P
    3-hmmm in jur la 30:))
    4-nu stiu amandoua:)))
    5-<<<<<>>>>>>>:)))))))))
    6-nooooo:)) clar:))) la fumat depinde ce:)))
    7-asta ii complicata......daca plingi pt cineva atunci iubesti;)
    8-cea mai idioata reclama:)))
    9-mai intrebi.....as omora tigani:)) scz romi:)))numa cativa as lasa:)))sami cante:P
    10-baiat:)))
    11-Ramona:X
    12-sigur nu gazu de sup patura:)))
    13-ciorba de burta:))
    14-cand .....era sa ne prinda "soboneini" sau cum ii zicea ,,,:)))) si sa ne muste cainele ei:)))
    15-clar as pleca....dar sa nu uitam romanian pride;):X
    16-imi place chestia asta;)

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.Pe cativa.
    2.Impart muzica in proasta sau buna.
    3.16
    4. Sa esuezi.
    5. Zilele de vara cand stateam toata ziua afar.
    6. Amandoua...
    7. Se simte in timp
    8. Nu stiu.
    9. Ca si Cheloo as face (sti tu)
    10. Baiat
    11. Nu am.
    12. Niciunu :)))
    13. Depinde de situatie.
    14. Nu mai stiu.
    15. Cu prima ocazie.
    16. Buna incercare, dar mi se pare tampita intrebarea cu Halls :))

    RăspundețiȘtergere