8 septembrie 2011

Joc haios

Bun , neavând idei , mi-a venit în minte un joculeț pe care eu îl jucam când eram copil. De mult am vrut să fac acest post dar niciodata nu am crezut că o să placă la lume. Acum sincer , neavând idei îl fac chiar dacă multora nu o să le placă. Deci haideți să vedem despre ce este vorba. Uitați regulamentul:
  1. Fiecare trebuie să scrie câte o propoziție , continuare a comentului de mai sus. Nu înțelegeți nimic nu-i așa? Să vă dau un exeplu.
  2. Nu înjurați vă rog.
  3. Din toate comenturile o să fac un post cu povestea creată.
BandOfBrothers: Astăzi , am plecat afară și m-am jucat fotbal. La un moment dat a venit un prieten care......(aici continuați voi cu o propoziție aleasă de voi , ce vă trece prin minte , dar vă rog fără înjurături)
Gaby: a jucat și el fotbal cu noi , până la ora 18:00. După aceea am plecat pe stradă unde.....(și continuă altcineva)
Reactions: