Oh,the humanity

Am aflat de curând că autobuzul 33 duce până la Real. Deci,am decis ca eu şi bunicii mei să mergem până acolo pentru nişte cumpărături. Totul începe în autobuz. La staţia Veteranilor urcă 5 ţigani în faţa noastră(un cuplu,2 copii şi soacra).  Tânărul cuplu de porumbei  încep să se atingă. Nu vreau să vă imaginaţi faţa mea şi a bunicilor în acel moment. Săruturi,atingeri,până când tânăra îi ridică tricoul şi începe să îi sugă sfârcul. WTF MAN?!  Cum să faci tu ca femeie aşa ceva? Bine poate femeia avea un fetiş. Dar nu în autobuz. Din următorul dialog vă veţi da seama ce s-a întâmplat în continuare.

Atingându-şi sânii femeia spune către bărbat:
-Haoleo,nu vrei mă şi tu să guşti ţâţele mele?
Bunicul meu nervos le spune:
-Bă ia mai terminaţi!
Ţiganca către bunicul meu:
-Haoleo,pupaţi-aş chelia,ce,vrei şi tu?

Un moment lung de tăcere. Nimeni nu mai zicea nimic. Femeia îşi cuprinde în braţe iubitul. Acesta o prinde de după ceafă şi îi pune capul la el ”pe pantaloni”. În sfârşit ultima staţie. Nici n-am mai stat pe gânduri şi am şi coborât săturaţi până peste cap de ceea ce am văzut şi auzit.Oh,sweet humanity!!!

Share:

3 comentarii:

  1. omg :)) Nu ma mira in mod deosebit avand in vedere ca am avut si eu de a face cu astfel de scene . Insa , imagineaza-ti ca eram doar eu si ei , pe o strada complet goala :| :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dreamer

    Si nu te-au indemnat si pe tine ca sa i te alaturi lor?:>:>:> =))))
    Imi imaginez ca abia ai asteptat=)))...Gluma-i gluma,dar vai de ei :-s :|:|

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ella MaryCE!?!?!
    Tu glumesti ?:))

    nici chiar asa , nici chiar ..... :))

    RăspundețiȘtergere