17 septembrie 2011

Să le combinăm

Deci , neavând idei , am ajuns la o idee foarte tare. Deci în ce constă titlul ăla de sus. Fiecare dintre voi care vor să participe trebuie să pună câte o strofă din melodia preferată. După ce se adună mai multe , o să le combin într-o melodie să zicem așa , sau mai multe , o să văd pe parcurs câte strofe o să fie. Trebuie să respectați unele reguli , mai precis 3.
  1. Să nu fie versuri de manele.
  2. Fiecare are voie să publice în commentul său 1 strofă , nu mai multe.După ce altă persoană a dat comment , poți să mai dai și tu încă unu. Hai să facem revoluție de strofe! 
  3. După ce ai publicat strofa , te rog să scrii în paranteză artistul și numele melodiei. Mersi!
Să încep eu:
Dupa o noapte rece, cu cer fara stele,
Urmeaza prima zi, din restul vietii mele
Lacrimile tale grele ce se cern prin gene
Imi cer parca sa raman, dar nu mai am vreme
Am sa plec o vreme, o sa ma`ntorc, nu te teme,
N`am sa uit ca sangele tau imi curge`n vene
Am crescut ca multi altii intr`un bloc murdar,
Langa un calorifer rece, cu ochii pe contuar,
Toate trec, asa se spune,
Dar nimic nu trece fara sa lase urme, pe bune
Fa bine, alege`ti din timp drumul,
Timpul se scurge printre degete, strange pumnul
Totusi sper, sa fiu liber cer
Nu vreau sa mai vad acelasi raft gol in frigider,
E ultimul meu tren, sti ca il astept de mult
Iti promit de pe acum, jur, c`o sa te sun.( Ombladon-Ultimul tren)
Reactions: