Joc Psihologic

             A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog.Pentru acest post as vrea sa ne jucam un joc.Un joc psihologic care mie mi-a placut enorm de mult.Deci daca vreti sa incepem.
Aveti nevoie de o foaie A4,rupeti-o in 4.Luati o bucata si rupeti-o in cate bucati vreti si cum vreti voi.Gata? Ok,acuma vreau sa postati fiecare atatea lucruri despre voi cate bucati de foaie aveti.
Exemplu : mie mi-au iesit 16.Acuma voi spune 16 lucruri despre mine :
v  Sunt o fire prietenoasa
v  Sunt o fire amabila
v  Imi place sa ajut oamenii de langa mine
v  Sunt incapatanata
v  Imi place sa imi petrec majoritatea timpului cu familia
v  Trebuie sa am mereu ultimul cuvant
v  Nu imi place minciuna
v  Iubesc filmele horror
v  Iubesc copii
v  Ador arta japoneza
v  As vrea sa locuiesc in Japonia
v  Nu imi plac prietenii falsi
v  Ador muzica
v  Imi place sa ma prostesc in fata oglinzii
v  Imi plac furtunile
v  Numarul m eu norocos este 18.
Acuma este randul vostru!
P.S!
BandOfBrothers:Rupeți monitorul dacă nu aveți o foaie A4!:))
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu