Pentru cine mai scriu?

Stau și mă gândesc. Hmm , e al dracu de greu. Cum să vă spun. Scriu diferite subiecte , unele interesante , altele nașpa dar sincer mă străduiesc să scriu cât de cât bine. Nu sunt poate bun , poate chiar nu trebuia să deschid acest blog , dar uite că am făcut-o. Am făcut-o din plăcere , nu aveam vreo obligație față de cineva , nu vroiam un leu din blog , dar uite că unele persoane nu știu ce înseamnă un hobby. E așa de greu? E chiar așa de mare invidia? Dacă acest blog e chiar atăt de rău , faceți voi unul mai bun și atunci o să puteți comenta. Nu vă mai înțeleg pe unii. Sincer am deschis acest blog , pentru a strânge câțiva prieteni și să ne împărtășim ideiile , poveștiile , orice. Dar unii nu pot să înțeleagă acest lucru. Cu asta am terminat.
Share:

2 comentarii:

  1. Doar nu vrei să te placă toată lumea. Eu îi ador pe cei care mă urăsc. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cine nu te vrea ,nu te merita,.......mai pe bune spus,,,cine nu gusta ceea ce scrii,,,da l in aia a masii

    RăspundețiȘtergere