Auriu Pierdut

Acum, atunci, ieri, azi.
Pe langa mine timpul trece.
Atunci, candva, intr-o zi cu flori de vara.
Acum, aici, intr-un ocean de frunze care stau sa moara.
O amintire cade, apoi alta, aici, acolo, peste tot.
Ca niste instantanee picurate de ani se ingalbenesc.
Calc cu grija,ma mint ca mai am o speranta.
O raza de soare poate ajunge la ele...
Le vad cum plang indurerate,picuri cristalini.
Apoi ma loveste! A venit toamna peste ele,
Lumea mea se afunda printre tonuri aurii.
Ce dulce pare sfarsitul, incalzit de raze suave-ultimele.
Urasc sa vad cum totul moare.
Urasc sa-mi amintesc de o lume plina de culoare.
Nu realizez cum totul se schimba, asa, usor,
Astazi este soare in inima mea,
Maine vantul imi zboara un ultim zambet.
Urasc sfarsiturile, urasc incheierea.
Tanjesc dupa un inceput proaspat,
Dar nu acum,ploaia inca nu a incetat aici.
Share:

2 comentarii: