Părere...

Vreau să îmi dau și eu cu părerea despre școală , dacă se poate. Mă refer la sistemul de învățământ jegos din România. De ce jegos vă întrebați? Păi să vedem. După ce Funeriu a preluat conducerea s-a produs un jeg imens. Nu mă refer la camere de filmat , parcă am da un test la Nasa , mă refer la structura noului an școlar. Venim frumos în Septembrie la școală și prima vacanță o avem în Decembrie când se termină primul semestru. Până atunci trebuie să avem note și tezele date. Deci practic în 2 luni și ceva , deoarece au fost parcă 2 săptămâni de evaluare ,  trebuie să fim ascultați și cu notele încheiate. Deci să fiu mai explicit și sincer cu voi , am avut și zile în care am dat 3 teste sau mai multe(s-au să fim ascultați). Păi sincer , este o mizerie mai mare decât Funeriu. Cum să înveți la 3 sau mai multe materii în ziua respectivă când 2 dintre ele , le dai la Română și Mate , iar cealaltă la Fizică. Nici nu știi de care să te apuci. Pur și simplu își bate joc de noi. Acuma parcă văd că există și oameni care comenteaza despre această părere. Păi sincer nu cred că gândiți prea mult. Scuzați-mi expresia sau insulta dar nu vă gândiți că e prea mult?. O să spuneți că mergem la școală să învățăm. Eu o să îți răspund astfel: Ai cu cine? Gândește-te înainte să comentezi. Totul se duce de râpă. Mai este puțin și nu o să avem deloc vacanțe. O să trebuiască să stăm NON-STOP la școală. Pai de ce să nu stăm , doar e frumos. Era să uit o întrebare pe care probabil o să mi-o puneți: Nu mai mergi la școală dacă nu îți place , ok? Eu îți răspund astfel: Merg la școală sperând că o termin. De ce spun sperând? Păi an de an se schimbă câte ceva. Astăzi camere de luat vederi , mâine trebuie să dăm Bac-ul cu 10 camere , filmându-ți și pula , pardon pantalonii. De ce nu îl punem și pe Funeriu să dea și el Bac-ul din nou? El abia de știe să vorbească în direct dar mai să dea și Bac-ul. În fine , nu mai vreau să comentez , deoarece știți și voi prea bine despre ce este vorba , numai că mulți dintre voi nu aveți curajul să spuneți ceva. Numai bine!
Share:

2 comentarii:

  1. Asa e.Mi se pare greu ca intro perioada de 2 luni sa dai atatea teste+teze ca ai note pana in Decembrie.Eu deja de 2 saptamani numai asta fac.Teste peste teste.@Robi,parerea mea : cand aveti ocazia,plecati,in Romania nu avem nici un viitor.Eu sincer am avut ocazia de 2 ori sa plec dar nu am plecat din mai multe motive personale.Daca acestea cu existau plecam de mult.Tara de cacat,cu sistem de cacat cu oamenii care conduc de cacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai s'amar de romania.
    nici nu merită s-o scrii cu litera mare.

    RăspundețiȘtergere