Peripeții cu MIZERIA

Băi , eu cred că este din ce în ce mai greu să nu ai vreo întâmplare neplăcută când mergi cu tramvaiul. Astăzi pe lângă faptul că m-am dus la mama dracu cu un coleg , deoarece nu știam unde duce un tramvai , am mai stat și după el jumate de oră. Bun să trecem peste asta. După ce revenim la civilizație , deoarece am fost dus pe lângă un câmp , unde numai bălării vedeam am luat și eu ca tot omul un mijloc de transport. Deoarece numai un tramvai mă ducea unde trebuia să ajung , mi-am luat inima în dinți și am urcat în el. Merge ce merge și la un moment dat pac-boc-pac... și nu mai merge. Stau , mă iau de cap și îmi spun: Să vezi că nu mai merge. După 1 minut coboară toată lumea. Cauza? Tramvaiul a rămas fără curent. Foarte frumos. Pe lângă faptul că am stat vreo 20 de minute după celălalt , în frig , mai vine unul ghiciți cu ce? CU PROBLEME! Merge și acesta 2 stații și cade nu știu ce. Vine vatmanul și ne spune: Coborâți vă rog , s-a stricat tramvaiul și trebuie să ajungă imediat mașina de intervenții. Așa că am băgat o înjurătură și am plecat pe jos. Sincer chiar îmi place să văd asemenea lucruri. Mă face să mă simt în România. Aaa , stați am uitat să vă precizez și de 2 copilași care stăteau în spatele meu. Acești șmecherași sau cum să le spun , comentau despre muzica pe care o ascultam. Ei nu vedeau că nu am o cască băgată în ureche. Ce să le faci. Am dat mai tare și mi-am băgat și cealaltă cască. Numai bine și pregătiți-vă , deoarece VINE IARNA!
Share:

Un comentariu:

  1. abia astept sa vina iarna:))
    si fain partea cu 'Mă face să mă simt în România. '

    RăspundețiȘtergere