Chef de concert ??

Hello, hello !

Am avut o saptamana groaznicăăă, de fapt, ce sa mai zic, o lună nașpa și așa am poftă de distracție. Din fericire pentru mine, știu ce fac vineri seară. Voi știți?Dacă nu, vă zic eu :)

O prietenă de-a mea organizează un concert in club DAOS, dacă ați auzit de el. Este in Timișoara vis-a-vis de Pasmatex.
Concertul este organizat de asociația pentru liceeni Youth Bank.Această asociație are scopul de a sponsoriza proiecte gândite de liceeni. Eu cred că este ceva foarte important, chiar merită.

Formația se numește ALL IN GREEN și își lansează albumul. Stilul lor este Alternativ pop-rock/Electronică
Concertul are loc mâine de la ora 9 in DAOS, biletul costă 10 lei și se poate cumpăra de la intrare.



Vă las și afișul :)



Cu drag, DREAMER .
Share:

Un comentariu: