Gata, s-a sfârșit! Nu s-a sfârșit! MUIE!

UPDATE! Numele blogului s-a schimbat(numele nu știu dacă este definitiv)! Aștept și un slogan! Am găsit și slogan deci , nu mai am ce să vă spun decât numai BINE în viață! Salut!
Bună , adică chiar nu e bună. Nu e un post pe care să îl scriu cu cea mai mare plăcere , dar trebuie , deoarece mulți nu au văzut mesajul acela din postul precedent. Mă retrag! Pe o perioadă nedeterminată! Da ai văzut bine , mă retrag din blogsferă. Nu ai cu cine , sincer. Deci nu că vreau să mă plâng , să îmi faceți monumente dar chiar trebuie să fac acest post. Ce am realizat în 8 ani? Da , am uitat să vă spun , am început la vârsta de 10 ani. Primul blog nu era cine știe ce , nu știam absolut nimic , dar am avut oameni care m-au ajutat să învăț și le mulțumesc din toată inima pentru asta. Am avut cred că mai bine de 6-7 bloguri , nici eu sincer nu știu câte. Cele mai importante au fost KRobby.Com și acesta. Cu aceste 2 bloguri am cunoscut cu adevărat ce înseamnă și cu ce se mănâncă blogging-ul. Acest blog a fost conceput inițial pentru a ajuta oameni. Am vrut să întemeiez o echipă pe care să o învăț câte ceva. Am reușit , eu așa cred. Mi-am format o echipă care o să posteze pe viitor. Deci , eu cred că mi-am dus scopul până la capăt. Am scris în viața mea mai bine de 3000 de posturi. Da în 8 ani , chiar dacă multe posturi erau formate din imagini sau muzică. Acum pe acest blog am scris peste 250. Sper să mai intrați din când în când pe blog și să citiți posturile anterioare. Numai bine!


Da , nu s-a sfârșit pulă! Mi-am revenit și sunt gata de o nouă provocare! Pentru toți cei care m-au insultat și au dansat pe mese nu am decât cuvinte de laudă: MUIE! Mi-am revenit și sunt gata de luptă! Ce m-a făcut să mă răzgândesc? Prietenii! Toată lumea întreba cum de mă las? Le-am zis problema și de atunci , din ziua în care am zis că mă las , parcă s-a rupt ceva! Dar nu e nimic , mi-am revenit asta e important. Haide , am un chef nebun să scriu posturi! Am și ceva idei , dar le las pe zilele următoare! Scuzați , dar sincer eram confuz la început , acum nu am decât ură pe care vreau să o exprim! Numai Bine!
Share:

4 comentarii: