Haide la tanti vrăjitoare

Deci să vă explic mai bine. De vreo 3 zile dacă nu mai mult , se vorbește despre vrăjitoare. Da , despre alea gen Femeia Bărbat Miranda , Ochi-Chior Suedia și alea. Eu sincer nu pot să le înțeleg scopul acestor animale. Păi sincer , haideți la mine că vă ghicesc în urină și flegmă. Îmi dai 1 leu și îți ghicesc viitorul. Auzi cică unii au dat mii de euro , iar aceste zise vrăjitoare au greșit verdictul. Păi normal , dacă ești prost să mergi la ele. Dacă vii la mine o să ai noroc tot timpul. Dacă mergi la ele și le spui: Tanti Vrăjitoare , citește-mi și mie viitorul. Ea cica îl citește parcă ar fi Nostradamus și când ieși pe ușă dă mașina peste tine. Vii înapoi și ea îți spune că mai trebuia să dai 5 lei în plus ca să îți spună acest incident. Al dracu să fiți! Îmi place că unele dintre ele au făcut cică Școala De Vrăjitorie. Mna , pe malul râului sau la colț de stradă. Au și nume celebre ca ,Vrăjitoarea Boa$$ă , MercedesaCăNuAvemDacie , PirandaCăȘarpeNuEBun , MamaOmida , FlutureleBlack , CireșicaCăPrunaNuEGustoasă , etc. Deci sincer mai bine mergeți și vă împușcați cu tot cu ele. Dacă o să adun în fiecare zii peste 100.000 de vizualizări pe blog , atunci cred și eu în vrăjitoare. Glumesc normal , dacă strâng atâta știu că e doar meritul meu și al echipei , dar slabe șanse , foarte slabe. Deci , ce să mai zic , numai bine!
Share:

3 comentarii:

  1. Haha.Foarte tare.Am ras pe saturate.Bravo,Robi!

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) mda, am auzit si eu de patania lu Zavo=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt vrajitoarea Francisca singura in Romania care lucreaza cu magie neagra,nimeni cu nici o putere nu poate desface ce fac eu si iata ca acum vin in ajutorul dumneavoastra,pot rezolva orice problema atat in tara cat si in strainatate.acesta este harul meu si puterea mea sa lucrez cu cel rau.nu va temeti ca acum mai aveti o sansa orice doriti sa obtineti puteti avea cu ajutorul meu,daca ati fost necajiti pana acum sau dezamagiti apelati la mine cu incredere si orice problema se va rezolva!

    RăspundețiȘtergere