15 decembrie 2011

Haide la tanti vrăjitoare

Deci să vă explic mai bine. De vreo 3 zile dacă nu mai mult , se vorbește despre vrăjitoare. Da , despre alea gen Femeia Bărbat Miranda , Ochi-Chior Suedia și alea. Eu sincer nu pot să le înțeleg scopul acestor animale. Păi sincer , haideți la mine că vă ghicesc în urină și flegmă. Îmi dai 1 leu și îți ghicesc viitorul. Auzi cică unii au dat mii de euro , iar aceste zise vrăjitoare au greșit verdictul. Păi normal , dacă ești prost să mergi la ele. Dacă vii la mine o să ai noroc tot timpul. Dacă mergi la ele și le spui: Tanti Vrăjitoare , citește-mi și mie viitorul. Ea cica îl citește parcă ar fi Nostradamus și când ieși pe ușă dă mașina peste tine. Vii înapoi și ea îți spune că mai trebuia să dai 5 lei în plus ca să îți spună acest incident. Al dracu să fiți! Îmi place că unele dintre ele au făcut cică Școala De Vrăjitorie. Mna , pe malul râului sau la colț de stradă. Au și nume celebre ca ,Vrăjitoarea Boa$$ă , MercedesaCăNuAvemDacie , PirandaCăȘarpeNuEBun , MamaOmida , FlutureleBlack , CireșicaCăPrunaNuEGustoasă , etc. Deci sincer mai bine mergeți și vă împușcați cu tot cu ele. Dacă o să adun în fiecare zii peste 100.000 de vizualizări pe blog , atunci cred și eu în vrăjitoare. Glumesc normal , dacă strâng atâta știu că e doar meritul meu și al echipei , dar slabe șanse , foarte slabe. Deci , ce să mai zic , numai bine!
Reactions: