Întâmplarea ta haioasă

Bun , după ce m-am consultat cu Roxy , m-am decis să fac un post tare. Prin acest post putem să ne cunoaștem mai bine între noi sau pur și simplu să râdem unul de celălalt. În ce constă postul. Păi după ce tot mi-am adus aminte de copilărie , am zis să fac și un post în care fiecare să lase un comment cu întâmplarea lui haioasă petrecută desigur în anii de glorie:)). Să încep eu:

Pff , mi-e greu să clasific. Hmmm , nu știu dacă e cel mai amuzant dar e cel puțin haios. Știu că într-o zi , de vară , soare , caldură , apar și eu în peisaj. După ce am făcut duș , mă pregăteam să ies afară. Deoarece era spălat pe jos în bucătărie , maicămia plecase de acasă fără să îmi spună că bucătăria se transformase în patinuar , apar din nou eu în pantaloni scurți bucurându-mă de aceea zi frumoasă. Deodată sună telefonul aflat pe pult în partea din capăt a bucătăriei. Aici intervin eu , SUPERMAN! Fugind să văd cine este și să-i răspund , m-am dus la dracu pe gresie. M-am întors cu roțiile în sus. Cum vreți voi să spuneți. După ce mi-am dat un spate de gresie și un cap , mai de telefon îmi ardea. Desigur după ce mi-am revenit , deoarece nu e plăcut să-ți f..i un cap de gresie , răspund la telefon și o voce a unui prieten mă întreabă EȘTI BINE MĂ! Da sunt foarte bine , după ce mi-am făcut un cucui și o vânătaie pe spate. Acum urmați voi!
Share:

Un comentariu: