Interviu luat de la Roxxy

Bună , înainte de a începe , vreau sa îti mulțumesc pentru că ai acceptat să completezi acest interviu:).
Vreau să aflu câteva informații legate de tine , gen ( locul nașterii , orașul actual , vârsta , etc )
1. De ce ai ales să scrii pe blogul meu ( www.KRobby.Net )
2. Te afectează comentariile negative?
3. Cât ai de gând să continui pe acest blog?
4. Reprezintă bloggingul pentru tine o pasiune?
5. Dacă tot am intrebat-o pe Deea , vreau să te întreb și pe tine ce gen de muzică asculți:)?
6. Părerea ta sinceră legată de acest blog?
7. Si o ultimă întrebare. Ce te aștepți de la acest blog , mai bine zis , ce te aștepți de la oamenii care îți citesc posturile?
Cu asta am încheiat și acest interviu , îti doresc succes în continuare și Un An Nou fericit alături de cei dragi:)

Ceau :) M-am născut în Timişoara şi trăiesc în acest oraş de 18 ani.
1.Mi-ai oferit ocazia să public când am vreun articol creat în timpul liber.
2.Nu. Fiecare are dreptul la părerea lui, eu în continuare îmi susţin ideea sau părerea.
3.Atâta timp cât am idei de articole şi eşti şi tu alături.
4.Bloggingul nu mă pasionează,în schimb îmi place să combat ideile şi părerile mele cu alte persoane.
5.Orice gen, înafara de manele. Cel mai des ascult muzica pop.
6. Îmi place acest blog pentru că se bazează pe articole pe care le cunoaştem cât de cât şi sunt diverse, de la articole amuzante până la articole serioase din care se poate învăţa sau reţine ceva.
7.Vreau ca acest blog să continue aşa cum e,poate să progreseze mai mult, personal nu aştept nimic de la nimeni.
Mulţumesc. La Mulţi Ani ! :)
Share:

Un comentariu: