Stai jos , fă!

O să vă povestesc o întâmplare identică care se pretrece zi de zi când merg la școală. Și dimineața și după-masa , lumea se înghesuie la ușile autobuzului. Se calcă în picioare , nu așa. Dacă nu ești atent , te bagă sub autobuz și te folosesc drept scară. Să vezi ce urât fac babele și moșii , care dacă nu prind un loc liber , te blestemă până te ridici singur. Mai avem și categoria de oameni care vin cu 10 sacoșe la ei , abia urcă , dar în loc să se pună jos ei pe scaun , pun acele sacoșe din care câteodată curg fel și fel de chestii , zeamă mai bine zis. Cine știe ce cară ală pe acolo , ceva ciorbă și îi cade pe scaun , vii tu de exemplu și te pui pe acel scaun , iar după aceea constați că puți a ciorbă la fund. Am văzut azi , un om care a intrat în autobuz cu bradul. Deci să fim serioși. Cum să bagi un brad în autobuz , deală de 1.80. Nu aveam loc pe scaun , așa că m-am pus și eu acolo într-un colț , credeam că o să scap de lumea care se împinge și care te blestemă. Dar fix acolo , în locul acela minunat , lipsea un brad. S-a pus ăla lângă mine și de fiecare dacă când punea șoferul frână îmi dădea cu creanga în cap. Nu aveam loc să mă mișc , așa că am suportat bradul ucigaș. Mai era azi o femeie , care cică se chinuia să mănânce o pleșcăviță:)). Deci , din câte știu eu , nu ai voie să mănânci în autobuz. Dar na , femeia GHIBOL nu a înțeles și băgă în ea , de parcă nu a mai mâncat de 3 săptămâni. Curgea acolo pe jos zeama. Mai trece dracu un om și mai calcă și alunecă. Zeama e periculoasă , aveți grijă. Ce să mai zic. Numai bine! Aaa , era să uit , uite 1 melodie care mă face fericit!

Share:

6 comentarii:

  1. Wow,cate aventuri ni se intampla zi de zi,am putea scrie 5 romane :)).Bravo Robby!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te vei duce prin Asia , Africa cam asa ceva vei vedea si acolo ;)), ne consideram o tara moderna si cu un nivel ridicat de cultura si inteligenta defapt... nu suntem prea departe de cei de pe acele meleagurii iar de multe ori mi se pare ca ii si intrecem la prostii .

    RăspundețiȘtergere
  3. I hear u bro :))
    Pe mine ma DISPERA cum intra in tramvai cu langosi cu mujdei de usturoi :|.
    Transportul in comun din TM este terifiant .

    RăspundețiȘtergere
  4. D-aia nu mreg eu cu transportul in comun...mai repede o iau pe jos decat sa merg "la gramada"..

    RăspundețiȘtergere
  5. urasc :))))))))) RATT sobolanu .....zic io, denumirea perfecta:))) dar intrebarea care trebuie sa neo punem este......Unde draq merg zi de zi mosi astia? zombi in plm ca put ca draq,nici nu vreau sa stiu ca dimineata ma trezesc!

    RăspundețiȘtergere