13 decembrie 2011

Stai jos , fă!

O să vă povestesc o întâmplare identică care se pretrece zi de zi când merg la școală. Și dimineața și după-masa , lumea se înghesuie la ușile autobuzului. Se calcă în picioare , nu așa. Dacă nu ești atent , te bagă sub autobuz și te folosesc drept scară. Să vezi ce urât fac babele și moșii , care dacă nu prind un loc liber , te blestemă până te ridici singur. Mai avem și categoria de oameni care vin cu 10 sacoșe la ei , abia urcă , dar în loc să se pună jos ei pe scaun , pun acele sacoșe din care câteodată curg fel și fel de chestii , zeamă mai bine zis. Cine știe ce cară ală pe acolo , ceva ciorbă și îi cade pe scaun , vii tu de exemplu și te pui pe acel scaun , iar după aceea constați că puți a ciorbă la fund. Am văzut azi , un om care a intrat în autobuz cu bradul. Deci să fim serioși. Cum să bagi un brad în autobuz , deală de 1.80. Nu aveam loc pe scaun , așa că m-am pus și eu acolo într-un colț , credeam că o să scap de lumea care se împinge și care te blestemă. Dar fix acolo , în locul acela minunat , lipsea un brad. S-a pus ăla lângă mine și de fiecare dacă când punea șoferul frână îmi dădea cu creanga în cap. Nu aveam loc să mă mișc , așa că am suportat bradul ucigaș. Mai era azi o femeie , care cică se chinuia să mănânce o pleșcăviță:)). Deci , din câte știu eu , nu ai voie să mănânci în autobuz. Dar na , femeia GHIBOL nu a înțeles și băgă în ea , de parcă nu a mai mâncat de 3 săptămâni. Curgea acolo pe jos zeama. Mai trece dracu un om și mai calcă și alunecă. Zeama e periculoasă , aveți grijă. Ce să mai zic. Numai bine! Aaa , era să uit , uite 1 melodie care mă face fericit!

Reactions: