Citate House MD

Am găsit niște citate foarte tari.SURSĂ!
·         ·         Uh, Doamne…Inteligența mea sclipitoare începe să devină o povară. – Gregory House
·         Sunt două lucruri pentru care oamenii devin proști: banii și sexul. – Gregory House
·         A ști e întotdeauna mai bine decât a nu ști. – Gregory House
·         Trăiești cu demnitate, nu poți să mori cu ea. – Gregory House
·         Majoritatea căsătoriilor de succes sunt bazate pe minciuni. – Gregory House
·         Nu poți crede că e vina ta decât dacă ești atotputernic. Ăsta e narcisism. – Gregory House
·         Dacă poți simula sinceritatea, poți simula aproape orice. – Gregory House
·         Când joci după reguli, doar cei din jurul tău sunt fericiți. – Gregory House
·         Nu sunt trist, sunt complicat. Fetelor le place asta. – Gregory House
·         Acum singura putere care mi-a mai rămas e puterea de a te enerva. Gregory House
·         Putem să uităm de viciile mele și să revenim la virtuțile mele?  – Gregory House
·         Ești bun. Nu compromite asta doar pentru că ești nefericit. – Gregory House
·         Ai trei opțiuni în viață: să fii bun, să devii bun sau să renunți. – Gregory House
·         Religia nu e opiumul maselor; e un placebo al maselor. – Gregory House
·         Conștiință? Te referi la chestia aia care își face apariția ori de câte ori nu exista nici un motiv logic să acționezi după cum vor ceilalți? – Gregory House
·         Regulile sunt simple indicații pentru oamenii care nu se pot hotarî. – Gregory House
·         Succesul cuiva dureaza până la primul rateu, Eșecul e nemuritor. – Gregory House
·         Suntem cu toții patetici. Asta face ca lucrurile să fie interesante. – Gregory House
·         Am început să mă gandesc la ce mi-ai spus, că am tendința sa devin obsesiv. Acum sunt obsesiv în legătură cu obsesia mea. – Gregory House
·         Singurul lucru pe care îl știi e că am reușit să fac un câine să urineze în toaleta ta. Ceea ce nu știi e unde am urinat eu. – Gregory House
·         Decepția e furia pămpălăilor. – Gregory House
·         Hey, nu ămi pasă de unde vine o idee, cât timp are sens și stânjenește pe cineva. – Gregory House
·         Viața se întâmplă și asta te sperie groaznic. – Lisa Cuddy
·         E păcat că nu ești amabil cu cei din jur. Așa, ai primi și tu cadouri adevărate. – Lisa Cuddy, către House
·         O problemă amânată e o problemă negată. – James Wilson

Share:

8 comentarii: