De ce ne facem rău unul altuia?

Mna , e o întrebare la care de multe ori rămân fără răspuns. Am găsit câteva dar sincer nu știu dacă sunt chiar așa de puține. Nu vreau să par nu știu ce deștept dar sincer eu asta cred. Deci motivele pentru care ne facem rău unul altuia sunt următoarele:

  1. Din plăcere- păi e simplu nu... îți dai seama și singur , doar gândește-te
  2. Din ură- asta cred că e cea mai răspândită
  3. Din prostie- poate nu te duce capul și na... eu zic să îl înlocuiești
  4. Din gelozie- al dracu ce față ai...
  5. Din invidie- eu am , tu nu ai...
  6. Din iubire- mai există și asta am uitat...
Nu prea mai îmi vin la ora asta. Completați voi dacă mai găsiți. Mulțumesc!
Share:

3 comentarii:

  1. Nepasare . asta ii cea mai urata din cate ma gandesc eu . Sa faci un om sa tina la tine/ sa aiba incredere in tine si apoi sa ii intorci spatele fara niciun regret .

    RăspundețiȘtergere
  2. Din lipsa de respect fata de semeni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii acum au uitat de respect. Stau si ma intreb: de ce au unii satisfactie sa vada ca le fac altora rau?

    RăspundețiȘtergere