Despre zodii (parodie )

Bun. Deci vreau să spun încă de la începutul postului că nu este ceva serios. Adică , cum să vă explic , este ceva făcut pentru amuzament. Nu este vreun atac spre persoane sau ceva de genul , este doar amuzament!.Să începem cu berbecul ( eu , eu , eu! )

Berbec:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza cele doua coarne ale berbecului, reprezentand, prin doua semiluni incomplete, apele constiintei tasnind cu putere in afara. ( apa conștiinței ieșind din creier! )
  • Zodie masculina de foc, predominant activa, guvernata de planeta Marte. ( aici s-au născut ăia mici cu capul mare și verde , ce frumos! )
  • Indrazneala, curaj, nu se da inapoi sa incerce ceva nou.( eu , după ce am căzut în apă și era să mă înec , nu am mai încercat , deci nu știu ce să spun )
  • Metalul caracteristic: Fierul ( o p..ă roz din fier și luminițe :)) )
  • Simțul cel mai dezvoltat: Văzul ( văd prin haine , deci aveți grijă )
  • Talisman norocos: Piatra Sângelui ( eu îi zic bolovan înmuiat în sânge )
  • Spații specifice : la poliție ( al dracu de mincinoși :)) )
  • Sunete specifice: Sunetul de instrumente de coarde ( se cântă la floci? :)) )
Taur:

  • Calitate definitorie pentru zodia Taur: semn Fix (stabilitate) ( vreau să văd persoanele zodiei Taur pe o coardă la 100 de metrii )
  • Metale caracteristice pentru zodia Taur: cupru ( ieftin , e cam 15 lei kg aici la țigani )
  • Defecte ale nativului din zodia Taur: încapatânare, tendinta de a deveni prea posesiv si materialist: ( e al meu , al meu , al meu!!! )
  • MOTTO-UL ZODIEI:  "Gasesc securitatea in interiorul meu si dezvolt propriul meu simt al valorilor. Ma ancorez pe Terra si-mi exprim in mod firesc senzualitatea." ( eu cred că ai ceva firmă de securitate în burtă! )
Pești:

  • Calitate definitorie pentru zodia Pesti: semn Mutabil (flexibilitate) ( îl îndoi în 3 și nu pățește nimic )
  • Metale caracteristice pentru zodia Pesti: cositor ( cu ăsta lucrez eu la școală:)) îți dau cât vrei )
  • Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Pesti: iluminare spirituala ( vezi să nu îți dai foc )
Vărsător:

  • Nativul din Varsator este predispus la boli ale inimii, spatelui, circulatiei sanguine (în special varice) ( mna...)
  • Element definitoriu pentru zodia Varsator: Aer ( închis sau deschis? )
  • Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Varsator: sa cunoasca si sa promoveze noul. ( dacă îți place să promovezi , promovează și tu blogul ăsta )
Capricorn:

  • Capata cu greu încredere în ceilalti. ( haide , nu-ți fie teamă , nu mușc:)) )
  • Sanatate : Nativul din Capricorn este mai expus la boli cronice decât la cele acute. ( ai auzit! fugi repede la doctor!!! )
  • Afectiuni ale stomacului si ale pielii. ( ce îi cade pielea ? )
Săgetător:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza sageata arcasului tintind spre infinit. (bat pariu că nu dă mai mult de 2 metrii:)) )
  • Verbul caracteristic: A înțelege.Înțelege! ( și eu înțeleg , te înțeleg )
  • Muzica caracteristică: Muzica religioasă ( na , păi ai auzit , de mâine asculți numai muzică deasta , ai înțeles! )
Scorpion:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza litera M ca simbol al materiei primitive, terminandu-se cu un ac in varf. ( coada dracului e aia mă!:)) )
  • Personalitatea Scorpionului este magnetica. ( deci atrage fierul , de aia vedeam eu pe stradă oameni cu oale în cap.... hmmm.... mă gândeam de ce umblă așa )
  • Verbul caracteristic: A dori! Doresc! ( poți să dorești ce vrei , că nu primești! )
Balanță:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza talerele unei balante, linia de jos simbolizand latura fizica, iar cea de sus - cea metafizica, ce nu se ating niciodata. ( nu am înțeles nimic )
  • Sunetul specific: Ciripitul păsărilor. ( când se îneacă? păi și eu când mă înec , cer apă și parcă ciripesc ca o pasăre! )
  • Organe sensibile: Rinichii , sistemul urinar ( de la o vârstă ajungi să te piși pe cur )
Fecioară:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza litera M, simbolizand materia primitiva, dotat cu o trasatura care taie ideograma ca simbol al centurii de castitate a Fecioarei. ( iarăși n-am înțeles nimic! )
  • Cadouri: Calculator. ( woai , dacă îl primești mi-l dai mie? )
  • MOTTO-UL ZODIEI :  "Obtin increderea si relaxarea. Dezvolt simtul discriminarii si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare." ( bla bla bla ;;) )
Leu:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza coada, capul si coama unui leu. ( și coada dintre picioare unde e? )
  • Verbul caracteristic: A voi! Vreau! ( și eu vreau multe să sții! )
  • MOTTO-UL ZODIEI:   "Ma individualizez si gasesc sursa iubirii in mine. Devin constient ca sunt un creator." ( ce mă ești Dumnezeu? )
Rac:

  • Ideograma semnului zodiacal simbolizeaza uniunea cercului spiritual cu semiluna sufletului, sugerand clestii unui crab. ( prostiiiiii!!!!! )
  • Verbul caracteristic: A simti! Simt! ( pfff , nu pot să îți dau palme , ce prostie!!! )
  • MOTTO-UL ZODIEI:  "Ma detasez de trecutul meu si de cei din jurul meu spre a-i iubi pentru ceea ce sunt si nu pentru ceea ce imi aduc. Imi exprim emotiile cu siguranta deplina." ( ia mai dăte-n p..a mea:)) )
Gemeni:

  • Ideograma semnului zodiacal sugereaza cele doua linii ale destinului unite prin doua orizontale ale fizicului si metafizicului. ( iarăși o frază de geniu , prostiți lumea bă!!! )
  • Sunete specifice: sunetul vântului ( care vânt? )
  • MOTTO-UL ZODIEI:  "Comunic cu o mare deschidere de spirit si ascult parerea altuia. Imi exprim din plin ideile si dezvolt spiritul de discernamant." ( bă ce prostie! ce citat celebru , extras din ziar! )
Share:

6 comentarii: