Prima leapșă din 2012

Am primit și eu o leapșă de la Cosmintosh. Trebuie să îmi întreb blogul ce vrea de la mine. Sper că am zis bine...

  1. Primul lucru cred că e să scriu cât mai des pe el. Nu numai eu , ci toată echipa. 
  2. Al doilea....hmmmm...cred că mai mulți vizitatori.
  3. Al treilea....modificări din când în când la temă. Cu ajutorul lui Bruno , desigur.
  4. Al patrulea....cât mai multe comenturi la posturi. Știu , poate nu scriu foarte bine , poate nu scriu de multe ori corect , poate mai înjur câte odată , dar credeți-mă că imi dau toată silința.
  5. Și ultimul....cred că mai mulți colegi de echipă , oameni de încredere precum Dreamer , Roxxy , Mădă , Bruno , Kilmster ( a fost , nu știu dacă mai se întoarce la blogging , dar eu îi mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru mine ).
Share:

6 comentarii: