Schimbarea vieții

Din start vreau să vă spun că nu mă pocăiesc:)). Mi-am luat inima în dinți și am acceptat ideea de a nu mai înjura. Stau și mă gândesc , Oare la ce e bun să înjuri? Te face mai bun s-au? Știu că înainte înjuram , chiar de multe ori prea des , dar de acuma credeți-mă că nu mai înjur. Puteți să încercați și voi , deoarece nu prea are ce rău să se întâmple. Doar nu crezi că o să vină oamenii să te bată pe stradă că nu înjuri. Dacă stai și te gândești , chiar e o idee bună. Nu de multe ori te-au părăsit unii prieteni din această cauză. Dacă stai și te gândești în timp ce citești postul acesta , o să vezi că viața se poate schimba radical. Am avut și eu o perioadă în care nu am mai înjurat cam vreo 3 săptămâni , dar m-am lăsat. Sincer au fost foarte frumoase acele 3 săptămâni. Chiar nu am avut nimic de pierdut , chiar am câștigat prieteni la care țin foarte mult. Și pe blog am fost de multe ori acuzat că înjur , atât de prieteni cât și de alți bloggeri. Mă gândesc și constat că este o prostie să înjuri mai ales pe blog. Adică , întră un om bine educat sau un simplu copil și dă peste înjurături. Vă mulțumesc că mi-ați zis acest lucru , cu ajutorul vostru mi-am dat mai bine seama. Dacă pe blog m-au ajutat alți bloggeri , în viața reală , să îi spun așa , am avut unele persoane care mi-au fost alături și cărora le mulțumesc din suflet:). Dacă spuneai că un prieten nu te poate schimba eu îți întorc cuvintele și îți spun că te poate schimba și încă mult. Nici eu nu credeam acest lucru , dar uite că trebuie să admit , este cât se poate de adevărat. Nu vreau nimic mai mult decât , când citești acest post să o faci cu atenție și să îți aduci aminte când i-ai făcut rău unui prieten pentru simplul fapt că ai înjurat. Numai Bine!

Share:

5 comentarii:

  1. am inecrcat si eu..de multe ori..
    nu am putut sa ma opresc:))
    m-am asimilat.
    ma controlez cand ii cazul, dar prea putin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Ai mare dreptate, injuraturile nu ajuta la nimic;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate. Stiu o persoana care nu injura si este cea mai calma persoana pe care o cunosc.

    RăspundețiȘtergere