12 ianuarie 2012

Scrisoare către România

Știu că sunt multe astfel de scrisori , dar eu nu o să copiez s-au ceva de genul. Să începem.

Salut! Poate nu știu să scriu o scrisoare foarte bine , dar măcar o să încerc să o fac cât de cât bine. O scriu din inimă! De-a lungul anilor am fost expuși , nu numai eu , ci vorbesc la plural , deoarece mai includ și niște prieteni sau chiar oameni necunoscuți care citesc aceste rânduri. După cum spuneam , am fost trecuți prin fel și fel de provocări , prin minciuni sau alte chestii prin care unii am trecut mai greu , alții mai ușor. 

Să vă povestesc despre trecutul mizer prin care am trecut atât la școală , cât și în viața reală. Știu că , la vârsta de 7 ani , nu am fost primit la școala unde doream să învăț , deoarece trebuia să am ceva act , pe care nu l-am primit din cauze necunoscute. Am urmat 4 ani la o școală , după care m-am mutat. Din clasa a 5-a , am ajuns la școala dorită. În clasa a 7-a Ministrul Educației , ne-a anunțat cu 3 luni înainte că se introduce o nouă lege.( alte sute de legi schimbate an de an ). S-a introdus legea aceea cu Tezele Unice. Bun , după 3 luni în care profesorii , fără nici o vină , au băgat în noi materie cu lopata , a urmat în cele din urmă TEZA. Era foarte dificil , dacă mă credeți , adică era o experiență unică. Am trecut și peste asta cu ușurință. La sfârșitul clasei a 8-a trebuia să intrăm la Liceu. Altă provocare cu prostiile lor , extragere prin calculator , parcă ne aflam la Loterie. Am intrat la școala dorită , unde aflu acum 5 zile că se comasează cu alt Liceu. Vă mulțumesc domnule Funeriu! Pe lângă faptul că școala noastră a obtinut o promovabilitate destul de mare la Bacalaureat , comparativ cu alte școli , tot noi suntem comasați , fiind problema privatizării celor de la Romtelecom și a altor instituții. O școală bună , cu rezultate foarte bune , este destrămată! Vă mulțumim! Să vorbim și despre domnul Funeriu , care cică este Ministrul Educației. Pe lângă faptul că nu știe să lege 2 cuvinte , mai are și copii trimiși să învețe în străinătate! Foarte frumos din partea lui. Și-a dat și el seama că învățământul din România este la pământ. El acuma se crede SuperMan și vrea să facă ceva! A introdus camerele video. Sincer este o idee și bună , dar și rea. Păi să fim sinceri nu suntem nici la NASA , nici la Google , poate nici acele persoane nu dau teste cu camere de filmat. Altă prostie este faptul că elevii nu au fost obișnuiți cu aceste camere. Sincer a fost ceva în genul Tezelor Unice. O prostie! Acum vedeți și voi problema cu SMURD-ul. Sincer decât să tot scriu atâta , deoarece sincer nu prea are rost , mai bine tac. Adică scriu pentru voi care mă citiți , dar oare pot să schimb ceva cu acest post? Eu nu prea am speranțe. Poate dacă schimb gândirea a câtorva cititori.

În final nu prea am ce să mai scriu. Sincer , stau și mă gândesc la generațiile care urmează. Sper ca ei să o ducă mai bine. Sper să nu întâmpine aceleași probleme școlare sau cele din viața de zi cu zi. Totul rămâne la stadiul de SPERANȚĂ!
Reactions: