Eu scriu , nu copiez!

Pff , nici nu prea am chef să scriu azi , dar trebuie să clarific un lucru. Eu , BandOfBrothers , adică Robby sau cum vreți să îmi spuneți , scriu aceste posturi. Nu copiez de altundeva , nu fur , scriu de la mine din minte. Ce e așa de greu de înțeles? Dacă copiez ceva pun frumos și sursa. Dacă spuneți că eu copiez , vă rog să îmi arătați de unde am copiat. Nici măcar nu prea mă inspir , posturile îmi vin din creier. Dar nu acuz pe nimeni , poate este greu de crezut că un copil ca mine poate să scrie asemenea posturi. Numai bine!
Share:

3 comentarii:

  1. mda ...bine .. dar sa stii ca unele postari .. par copiate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lutzuu pai asa ti se par tie, dar daca nu ma crezi nu stiu de ce mai citesti blogul! Par copiate dar nu sunt si te asigur ca pe blogul acesta totul este 100% original , scris de mine si de echipa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lutzuu de ce sa para copiate ?:| e asa greu sa scrii ceva din minte .. ? sau ti se pare greu limbajul ..

    RăspundețiȘtergere