Pe tine te enervează?

Așa , deci scuzați absența mea , care sincer nu prea a fost absență , doar că nu am mai scris posturi de la 0. Înțelegeți voi. Deci , să revenim. În ultimele zile , am tot aflat de la diverși prieteni că unii mă vorbesc pe la spate. E frumos , pentru voi poate , mie sincer nu îmi place deloc ca cineva să mă vorbească pe la spate. Eu merg pe conceptul: Dacă vrei să îmi zici ceva , spune-mi în față. Nu e corect? Adică cum e să mergi pe stradă și să auzi de la unu și de la altul , unele chestii după care îți faci cruce cu piciorul stâng? De multe ori se mai și transmit și greșit. Dacă vrei să îmi spui ceva , spune-mi în fată , promit să nu mă supăr. Numai bine!
Share:

12 comentarii:

  1. asa e .. mai bine zici in plm in fata ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, dar multora le e frică să nu piardă acea persoană dacă le spun direct, aşa că apelează la intermediari.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie acei oameni mi se par falsi si prefacuti ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si.. ai aflat cine ?
    Oricum nu trebuie sa le dai apa la moara

    RăspundețiȘtergere
  5. ar fi lumea prea normala daca nu ar exista barfele..
    ca asa le poti numi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Citez: Mintile sclipitoare discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, iar minitile reduse ii discuta pe altii.

    RăspundețiȘtergere