Pitzipoancele astea

Bun , deci se știe faptul că am boală pe ele. E mai rea decât ciuma , lepra și toate cele combinate la un loc. Boala aceasta de a fi pitzipoancă este la modă. De ce îi zic boală? Păi e simplu. Voi nu vedeți cum se răspândește , mai rău decât ciuma. Peste tot pot să dai de ele. Că ești în școală , tren , avion , autobuz , tramvai , oriunde. Sincer , eu când le văd , nu pot să mă abțin să nu râd. Adică să fim serioși , cele îmbrăcare în roz mă amuză cel mai mult. Peste tot roz , haine , rujul , pălărie , chiloți , sutien și diferite accesorii. Mă mai amuză și calitatea comunicării , pe lângă : Hai fato , ce faci fato și rahaturi de genul acesta , mai scriu și pe lângă , adică gen ce fatzi , cmz , și genurile astea. Mai nou scriu și pe la teze sau la diferite lucrări. Din partea mea , un sincer: Mori dă-te dracu! Sper să vă cadă pateul de pe față , pe care l-ați întins greu cu șpaclul , rujul dat cu tona , genele alea cu care puteți să vă luați zborul , unghiile alea false , cu care vă scărpinați  în fund , accesorile de toată jena și hainele alea de bombonică. Sincer ași pune niște somalezi pe voi să vă mănânce , sigur o să creadă că sunteți bomboane. Pe lângă cele enumerate mai sus , mai alergați și după bani , de v-ați rupt unele picioarele , dar nu v-ați lăsat. Cred că puteți să fugiți și în mâini , ați învățat , în lipsa picioarelor rupte trebuie să fugiți cumva , poate și în limbă. Să nu mai zic după ce fugiți , să rămânem politicoși:)). Ce să mai zic de voi , am multe dar deja mi-e scârbă și să scriu de voi. Sunteți retardate, fițoase , nu știți să vă faceți poze , arătați ca niște maimuțe , muie de rață , buze numai bune de supt , etc. Să vedeți și voi ce înseamnă pitzipoancă uitați aici explicația din DEX: pițipoancă, pițipoance s. f. tânără ușuratică. Numai bine!

Share:

7 comentarii: