Problemele nu o să dispară niciodată

Deci , cum să mă exprim...Ahhhh! Al dracu cu tramvaiele din Timișoara , mai bine zic așa. Deja m-am săturat de ele , de putoare , de mizerie pe jos , de șmecheri de prin el și de toate chestiile care se întâmplă în România. Astăzi am pățit iarăși ceva foarte tare. Cum dau să vin de la școală , zic să iau și eu tramvaiul numărul 2. Bun , vine în 15 minute , urc frumos în el și dus am fost. Pe lângă boschetarul de pe scaunul numărul 3 , căruia îi curgea bala , dormind și având vise erotice , pe lângă putoare , pe lângă faptul că în el a fost mai frig decât afară cam totul a fost bine. Până la un moment dat , țin să precizez. Deci tramvaiul pe care scria frumos MARE 2 , se pare că a fost 6-le , care m-a dus până în pânzele albe. Poate acuma o să te gândești și îți pui întrebări , s-au mă faci prost , oare de ce nu am coborât? Păi , acest tramvai nu are aceleași stații ca și 2-ul. Așa că am coborât cu vreo 3 stații mai departe , într-un câmp ceva. După ce am așteptat încă 20 de minute după 4 și acela s-a dovedit să aibă numărul greșit , era să vă spun 6-le. Nu că e haios? În fine , acela m-a dus până la stația de 7 , unde am așteptat 40 de minute , după el. Cică , s-a blocat nu știu pe unde. Păi normal , există zi în care să nu se întâmple ceva rău cu ele? Aaaaa, să vedeți ce tare patinuar s-a format pe porțiunea din mijlocul tramvaiului. Azi au căzut 2 cocalari , deci sincer chiar mi-a plăcut! Numai bine!
Share:

Un comentariu: