Prostia de pe net

Bun , bun , bun. Iată că mai scriu un post , care o să îmi facă dușmani printre oameni. După cel cu Pitzipoancele , vine rândul celor care au un cont de facebook , au o aplicație instalată și care trimit zeci de cereri. Păi sincer băi , dacă tu te joci Farmville , Cityville sau oricare alt joc , lasă-mă frate pe mine în pace cu prostiile acelea , în care tu stai jumate de zi și te uiți cum îți crește porumbul , trimiți cadou o vacă sau un porc și în care trebuie să uzi plantele să crească mai bine , mai sănătoase sau mai repede. Dacă tot ești un fermier desăvârșit , te invit să faci asta în viața reală , nu să stai pe net. Hai să mă mai iau de altcineva , mai precis despre fetele care își pun relații între ele. Ai înțeles nu? De exemplu Ana , e prietenă foarte bună cu Mihaela , și sare repede să o bage la relație. Păi băi , ori ești normală , ori lesbiancă? Cum dracu să pui la relație , prietena cea mai bună? Unele sunteți și logodite cu ele. Al dracu s-a mai dus lumea asta. Ce crede un om care intră pentru prima oară la voi pe profil? Care nu vă cunoaște? Că vă jucați împreună cu un dildău , s-au să nu spun lucruri mai rele.Ce dracu să creadă.

Să trecem la vestitul și super cunoscutul site TPU! Aici prostia dacă ar durea , ați murii. Deci eu nu pot să nu râd de fiecare dată când intru pe site. Vezi fel și fel de întrebări , dintre cele mai ciudate , la unele pe care chiar le admir. Aici , copii de maxim 12 ani , pun întrebări ciudate. Trebuie să se facă și o emisiune. Sincer acum , pe cine interesează că tu nu știi ce înseamnă un dildo , o femeie sau că tu în loc să faci sex cu o femeie ai luat la rost și te-ai tăvălit cu vaca în grajd? Acuma sincer vă spun. Dacă nu știi o întrebare , caută pe Google , nu intra pe diferite site-uri. Deci vă rog să trageți și voi o tură pe acest site în care prostia e la puterea infinit. Am găsit diferite întrebări , care mi-au făcut ziua mai bună , de exemplu , unu întreba dacă își unge paloșul cu margarină îi crește? Păi omule să îți zic eu , nu cu margarină , ci cu vaselină. E mai bună sincer. Cum dracu să întrebi așa ceva? Căutați și voi , eu deja m-am săturat de ele. Numai bine! Și să nu uităm , să-i spunem un călduros LA MULȚI ANI , lui Bruno!
Share:

2 comentarii:

  1. Aşa este, prostia este mare, dar cum se zice: "Dă-i pace, e boul lui D-zeu" :)) ....de unii doar să ne ferim. :-j

    Şi bineînţeles îi transmit şi eu lui Bruno un "La Mulţi Ani" cu multă sănătate şi multe realizări ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremea noastra eram si noi prosti dar macar o pastram pentru noi,acum cu internetul cu totii avem posibilitatea sa ne-o etalam pe enternet' :> :))

    RăspundețiȘtergere